von Laichzeit & NEW: Bielke uudessa kuosissa

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

von Laichzeit & NEW: Bielke uudessa kuosissa

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Hertzlich willkommen meine Freunde!
...Tai jotain sinne päin, saksan taidot ruosteessa :P Mä nyt vihdoin ja viimein tein sen mitä oon ajatellu jo kauan: siirrän mun ryttynaamat von Laichzeitin kenneliin. Tarkoitus ois supistaa muutenkin vähän tätä mun toimintaa, jottanotta taitaa olla niin, että Untuvaunen ja Piquantin kennel kuolee :O Mutta ei hätiä mitiä, se ei tapahdu ainakaan vielä, ja ne, joiden kasvatin omistan, nou hätä! En myy yhtäkää koiraa pois :)

Noniin, itse asiaan. Laiskistuin, käytin wix.com:ia sivujen tekoon. Sitten kun sain ne näinkin valmiiksi, mietin, toimiiko ne edes kaikilla. -.- Jotta, sanoisittako työ, toimiiko vai ei? :D

Von Laichzeit kasvattaa siis ranskanbulldoggeja ja mopseja! Oon virtuaalimaailmaan saattanut jo yhden ranskispentueen ja kaksi mopsipentuetta Untuvaunen ja Piquantin kennelnimen alle. Mutta täst eespäje ryttyiset syntyvät tämän kennelin nimen alle. :)

No jah, eipä kai kummosempia nyt. Sivut hieman keskeneräiset vielä.

VON LAICHZEIT

Enpäs viitsinyt tehdä toista topiikkia, joten ängen tähän myös mainostusta Bielkestä! :) Eli Bielkessä on uusi ulkoasu, jota saa mennä ihastelemaan :roll: :mrgreen: Käykääpä muutenki tsekkailemassa, jos hauvanne on ilman kotia tmvs. 8)

Tervetuloa Bielkeeeeeeen! :)
Jenna
Kanada

Re: von Laichzeit

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Sivut avautuu tosi kauan. (ainakin tällä koneella)

-miinukset
Teksti on mun makuun tosi pientä. Hieman jos saisi kokoa ni näkisi lukee helpommin (tosin mulla auttaisi lasienkin käyttä :lol: )
Uunon kisakalenteri vaalenpunaisella taustalla ja kaikki muut tuolla kirkkaalla
En tiedä saisiko sitä edes mut koirien omilta sivuilta olisi etusivulle pääsy aika kiva juttu :)
Uutis sivun tausta ruudullinen

(noiden taustojen kanssa en sitten tiedä onko tarkoitus olla erinlainen)

-plussat
Jotenki tykkään ulkoasusta kun en oo suoraan selkee mihinkään
Värit on kivat
Koirat sivun pikku kuvat on hienot
Koirien sivuista tykkään kun asiat löytää hyvin ja siellä kaikki tarpeellinen
Linkkien reunoihin tulevat huomautukset millä sivulla ollaan on kivat

Kokonaisuudessaan hienot sivut tulossa ja latautumisen jälkeen toimii ainakin täällä
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Jenna kirjoitti:Teksti on mun makuun tosi pientä. Hieman jos saisi kokoa ni näkisi lukee helpommin (tosin mulla auttaisi lasienkin käyttä :lol: )
Mulla ei ole laseja olemassakaan eikä siis tartte käyttää ja musta toi teksti on liian pientä enkä sen takia jaksanut mennä etusivua pidemmälle.
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Haha, kiitokset teille :D Kyllä mä vähä aavistelinki että vikoja löytyy x) Ajattelin tosin, ettei latais suht hyvin, meillä ku on hirmu hidas netti mutta nopiasti avaa nuo sivut. Nojuu. Kiva kun kommentoitte :)
Mä tästä lähen vähä muokkailee.... x)
Vera
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vera »

Ei mulla muuta kun että aika makeeta. :o Wow, tosi kivaa vaihtelua perinteisille virtuaalikenneleille. Tykkään siis tosi paljon... niin ja mulla noi sivut lataa ihan normisti, eli ei ainakaan hitaasti.
the weather changes
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Kiitän Vera :) No hyvä että latautuu normaalisti! 8)
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: von Laichzeit & NEW: Bielke uudessa kuosissa

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Ihanan rauhallinen tuo Bielken ulkoasu &.& Kivat tekstit myös.
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: von Laichzeit & NEW: Bielke uudessa kuosissa

^Ooo, kiitos! :>> Vaikka en yleensä piittaa noin hennoista väreistä, niin tää ulkoasu kyllä kelpailee mullekin, heh :)
Vastaa Viestiin