Australialaisia paimentajia Hallavintille

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Päätä itse kumpi pentusi on nimeltään, sama se minulle. :D

/ Toni esittäytyy !
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
Indy
Vuohenruokaa
Viestit: 1730
Liittynyt: Su Heinä 25, 2010 2:47 pm
Viesti:

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Indy »

Mulle Hallavintin Danker Dola :)
Kuva
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Selvä juttu. :)

Jos kaikille käy niin pennut syntyvät perjantaina 14.10. ?
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
Indy
Vuohenruokaa
Viestit: 1730
Liittynyt: Su Heinä 25, 2010 2:47 pm
Viesti:

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Indy »

Sopii (:
Kuva
Gabrielle
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 155
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:07 pm

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Gabrielle »

Hallavintin Dalma Dessie vois olla kiva. :--) Oikeesti tuota Dessietä ei ollu tuolla vaan pelkkä Dessi mutta ei kai tuo yhen kirjaimen lisäys haittoo.

EDIT// Eikun väärä pentue, uroshan miulle tuli joten nimi uuteen mietintään. Hallavintin Dorean Dollar. Hallavintin Dolche Dollar. Hallavintin Drakan Dollar.. Kamalan vaikeeta päättää mutta eiköhän siitä tule Dolche Dollar.
Avatar
seita
Toistolla tehoa
Viestit: 785
Liittynyt: To Kesä 09, 2011 11:05 am

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja seita »

juu käy mulle!
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Gabrielle, ei haittaa tuo lisäys. Jokainenhan sai oikeuden valita koiransa nimen. :) Onko sulle tuo syntymäpäivä (14.10.) ok ?


/ Sivuja saa laittaa tulemaan omaan tahtiin, mutta viimeistään ensi viikon maanantaina toivon saavani ne.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
seita
Toistolla tehoa
Viestit: 785
Liittynyt: To Kesä 09, 2011 11:05 am

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja seita »

mun poitsu sai kutsumanimekseen Nola! :) luonnekuvaus puuttuu vielä, sen kirjoittelen tässä jossakin välissä.
edit/ ja kerkesin yhteen kisaankin ilmottaa kun oli pvm sen verran myöhään siinä. eli kisaura lähtee tästä rullailemaan!
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Kiitos sivuista ! Ilmoittelin itsekin jo Tonia muutamiin kisoihin joissa kisapäivä on 14. päivän jälkeen. Onnea kisakentille ! :)

/ Nola on muuten väritykseltään bi merle, koska sillä ei ole valkoisia merkkejä. ^^
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Gabrielle
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 155
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:07 pm

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Gabrielle »

Dolche Dollarin sivut ollos hyvä ! :)
Avatar
seita
Toistolla tehoa
Viestit: 785
Liittynyt: To Kesä 09, 2011 11:05 am

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja seita »

mä mieteinkin että voiko toi väri muka olla blue merle mutta en keksinyt parempaakaan nimeä, hyvä että selvensit! :mrgreen:
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Kaikille iso kiitos sivuista ja onnea kisakentille ! :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vastaa Viestiin