Australialaisia paimentajia Hallavintille
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1730
- Liittynyt: Su Heinä 25, 2010 2:47 pm
- Viesti:
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Selvä juttu. :)
Jos kaikille käy niin pennut syntyvät perjantaina 14.10. ?
Jos kaikille käy niin pennut syntyvät perjantaina 14.10. ?
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1730
- Liittynyt: Su Heinä 25, 2010 2:47 pm
- Viesti:
-
Gabrielle
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 155
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:07 pm
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Hallavintin Dalma Dessie vois olla kiva. :--) Oikeesti tuota Dessietä ei ollu tuolla vaan pelkkä Dessi mutta ei kai tuo yhen kirjaimen lisäys haittoo.
EDIT// Eikun väärä pentue, uroshan miulle tuli joten nimi uuteen mietintään. Hallavintin Dorean Dollar. Hallavintin Dolche Dollar. Hallavintin Drakan Dollar.. Kamalan vaikeeta päättää mutta eiköhän siitä tule Dolche Dollar.
EDIT// Eikun väärä pentue, uroshan miulle tuli joten nimi uuteen mietintään. Hallavintin Dorean Dollar. Hallavintin Dolche Dollar. Hallavintin Drakan Dollar.. Kamalan vaikeeta päättää mutta eiköhän siitä tule Dolche Dollar.
- seita
- Toistolla tehoa
- Viestit: 785
- Liittynyt: To Kesä 09, 2011 11:05 am
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
juu käy mulle!
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Gabrielle, ei haittaa tuo lisäys. Jokainenhan sai oikeuden valita koiransa nimen. :) Onko sulle tuo syntymäpäivä (14.10.) ok ?
/ Sivuja saa laittaa tulemaan omaan tahtiin, mutta viimeistään ensi viikon maanantaina toivon saavani ne.
/ Sivuja saa laittaa tulemaan omaan tahtiin, mutta viimeistään ensi viikon maanantaina toivon saavani ne.
- seita
- Toistolla tehoa
- Viestit: 785
- Liittynyt: To Kesä 09, 2011 11:05 am
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
mun poitsu sai kutsumanimekseen Nola! :) luonnekuvaus puuttuu vielä, sen kirjoittelen tässä jossakin välissä.
edit/ ja kerkesin yhteen kisaankin ilmottaa kun oli pvm sen verran myöhään siinä. eli kisaura lähtee tästä rullailemaan!
edit/ ja kerkesin yhteen kisaankin ilmottaa kun oli pvm sen verran myöhään siinä. eli kisaura lähtee tästä rullailemaan!
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Kiitos sivuista ! Ilmoittelin itsekin jo Tonia muutamiin kisoihin joissa kisapäivä on 14. päivän jälkeen. Onnea kisakentille ! :)
/ Nola on muuten väritykseltään bi merle, koska sillä ei ole valkoisia merkkejä. ^^
/ Nola on muuten väritykseltään bi merle, koska sillä ei ole valkoisia merkkejä. ^^
-
Gabrielle
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 155
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:07 pm
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Dolche Dollarin sivut ollos hyvä ! :)
- seita
- Toistolla tehoa
- Viestit: 785
- Liittynyt: To Kesä 09, 2011 11:05 am
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
mä mieteinkin että voiko toi väri muka olla blue merle mutta en keksinyt parempaakaan nimeä, hyvä että selvensit! 
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Kaikille iso kiitos sivuista ja onnea kisakentille ! :)


