Kolme Muskettisoturia

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Nath
Höpsö veitikka

Re: Kolme Muskettisoturia

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
Mulla meni hermot jenkkien kanssa, kun ovat niin änkyröitä kuviensa suhteen, joten olen vaan raa'asti Tenhon päivitetyssä sukutaulussa (jota ei vielä ole sivuilla esillä) linkittänyt ne sieltä mistä olen kuvat löytänyt, ja ne mihin mulla on luvat olen ladannut omalle sivutilalle..... Mut tuollaisten sukutaulujen vääntäminen on kaikin puolin palkitsevaa mikäli siihen jaksaa ryhtyä, ainakin minusta on mielenkiintoista katella ja verrata millaisista koirista mikin koira periytyy :mrgreen: Etenkin jos sinne listaa vielä terveystuloksia erityisesti niiden koirien osalta, jotka eivät löydy esim. KoiraNetistä, luulen että helpottaa tulevaisuudessa mikäli miettii koiran jalostuskäyttöä, kun kaikki on yhdessä paikassa.
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Re: Kolme Muskettisoturia

Viesti Kirjoittaja Rotta »

Toi vois kyl Capon kohdalla olla ihan mielenkiintoista, mut Xenallahan on se etu, että kun käyttöbelgiin kerätään myös kuvat niin sieltä näkee sit sukua selailemalla niitäkin. Just katoin tossa Xenan sukutaulua käyttöbelgissä niin kolmessa ekassa polvessa oli vaan kaks koiraa joiden omalla sivulla ei ollut kuvaa. Ja kun toi on käyttis niin siellä todnäk on ne parhaimmat kuvat mitä niistä koirista löytyy, kun käyttöihmiset ei oo niin kovia ottamaan esim. rakennekuvia kuin mitä näyttöpuolen porukka. Eikä sillä että oisin itekään jaksanut ottaa yhtäkään rakennekuvaa Xenasta. :p

Capossa taas on se etu, että oon ite kuvannut sen isän ja emän rakennekuvat ja sen emän argentiinalainen kasvattaja on mun tuttu, joten niihin kuviin vois olla melko helppokin saada kuvia. Mut kattoo nyt jaksanko ryhtyä tohon, ihan kiva idea kuitenkin!
Vastaa Viestiin