Virtuaaliset kissat

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Virtuaaliset kissat

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Noina kirjoitti:Mua hämmentää se, että on kaksi eri säännöillä toimivaa näyttelyliittoa. Esim. VKNL:stä saadut tulokset ei vaikuta VKRN:ään?
Joo ei liity toisinsaan mitenkään, ovat kaksi aivan eri liittoa joiden säännöt ovat ihan erit ja valioidutaan eri tavalla. Mulle itelle VKNL:n ylläpitäjänä on aivan sama kisaako kissojaan vain toisen vai molempien liittojen näyttelyissä. Toivon, ettei joku nyt keksi pistää tästä mitään sotaa pystyyn, koska tosiaan ei ole tarkoitus mitenkään ajaa alas KRN:ää, kuten liiton etusivullakin on kirjoitettu:
Virtuaalikissamaailmassa on myös toinen näyttelyliitto kissoille, KRN. En halua mitenkään olla kilpailija KRN:lle tällä liitolla, kiinnostuin vaan perustamaan oman näyttelyliiton. VKNL:n säännöt vain ovat myös täysin erilaiset kuin KRN:llä. Itse olen harrastanut IRL-kissanäyttelyissä käymistä pienestä pitäen ja tätä myöten niistä on tullut todella tärkeitä minulle, KRN:n sääntöuudistuksen myötä näyttelysäännöistä vaan tuli sellaiset, että ajattelin oman liiton perustaa.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Tilli »

Minun mielestäni on mukavaa että on kaksi, täysin erillailla toimivaa näyttely-yhdistystä. Tervettä kilpailua, joka kannustaa toivottavasti yhdistysten ylläpitäjiä järjestämään näyttelyitä ja kehittämään sääntöjä näyttelleasettajien ja kasvattajien mieltymysten mukaan. En itse ole vielä niin kehäkettu, että olisin esimerkiksi opetellut jo ulkoa VKRN:n säännöt ja kokisin hankalaksi VKNL:n säännöt.

Eikös se ole vain positiivista, että kissoista voi saada tupla valiot eri maista ;)?
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Muistin taas tämän:
Henji kirjoitti:/// Onko kissoilla muuten sama linja näyttelyissä kuin koirilla: kahdella kissalla ei saa olla samoja kuvia?
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Mun mielestä on. En tosin oo tuomaroinut kissoja pitkään aikaan eikä mulle oo koskaan tullut kahta kissaa samoilla kuvilla vastaan.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Maukujat-foorumissa ei taida tällä hetkellä olla yhtään aktiivista kävijää, joten sopiihan nyt kissajutut koirafoorumille? (Tosin täällä on pupujakin niin kyllähän ne kissatkin sitten.)

Ykköskysymys: Onko kukaan kiinnostunut virtuaalikissoista? Sattuuko sinulta sellaisia löytymään, edes sivujen pohjalle unohtuneita? Tai onko mielessäsi joskus käynyt, että voi ei olisihan virtuaalikissa ihan kiva.

Musta olisi hirmuhauskaa vähän elvyttää kissatoimintaa. Agiliitolta ym löytyy aktiiviset ylläpitäjät, mutta mites KRN? Ajattelin, että voisin sen vaikka itselleni ottaa jos ei muuta, mutta voisin ensin laitella Caritalle viestiä.

Ja multa tosiaan löytyy tällä hetkellä Hippimielen kissala.
Saino
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Saino »

Mä olen aika uusi vkissaharrastaja, mutta mulla on tuolla yksäreissä lojunut jo jonkun aikaa pari kattia (Porche & Sera). Aivan mahtavaa olisi, jos noita kissakisojakin saataisiin lisää. Itsekin voisin niitä järjestää, jos nuo liitot elvytettääisiin toimintaan.
Joskus toivon olevani kuuro, mykkä ja sokea.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^ Kiva! Tosiaan ainakin agi- ja kissatanssiliitot on Kirsillä, että niitä päivitetään kyllä, kun kisoja järkätään. Muista en tiedä.

(Pst. Sera on ruskea colourpoint, ei mitted. Tai toi voisi olla myös suklaa, koska sillä on varsin vaalea tuo väritys. Tai sitten se on kesken kehityksen oleva nuori ruskea.)
Marcia
Höpsö veitikka

Kyllä temppis on kans elossa mutta minkäs sille voin ettei kisoja järkätä.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Jep, kisoja ei vaan järkätä.
Elly

Viesti Kirjoittaja Elly »

Mä pistin kissalan pystyyn, say hey Jepskukkuu! :D Ja tahtoisko joku sanoa onko noi värit oikein? Erityisesti ton sfinxin kanssa oli tappelua, toivottavasti on oikein...
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^ Mun mielestä näyttäisi olevan oikean värisiä, joskaan maut tai sfinxit ei ole se tutuin rotu minulle. Siltalan sivullahan on merkitty useimman kissan EMS-koodi.

No mie ajattelin että voisin ruveta vähän ahkerammin järkkäämään. Ja Hippilän agikisoihin on kaikki 1-luokassa kisaavat tervetulleita.

Mietin myös tota KRN:ää kun haluaisin näyttelyitä järkätä. Ongelmina on vaan kyseisen liiton epäaktiivisuus, epäaktiiviset tuomarit, sekä joiltan osin tosi hölmöt ja oudot näyttelysäännöt.
Marcia
Höpsö veitikka

Mun pitäis selata kissat läpi ja kattoo ketkä säilyy hengissä ja ketkä ei. KRN:ssä ainakin Carita on jonkin verran aktiivinen, mutta tuomarointihommista en osaa sanoa kun iteki oon tauolla.

Juinttu, et sitte koskaa tehny sivuja sille mun kasvatille? viewtopic.php?f=17&t=22258&hilit=+Yira
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^ Ainii mä oon ihan sen unohtanut. :D Aave
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mima »

Meillähän on Utopihassa kolme norjalaista ja yksi ocicatti lemmikeissä. Ehkä pitäisi vähän aktivoitua noiden kisailussa pikkuhiljaa...
Marcia
Höpsö veitikka

^Sullon edelleen mun kasvatilla väärä nimi. Vintetur, ei Winteur tai Vinteur :D
Vastaa Viestiin