Turrilan virtuaalihevosharrastajat
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Re: Turrilan virtuaalihevosharrastajat
Kiva nähdä Tilliäkin foorumilla :D
Mä oon ollut hemmetin huono Oivan kisaamisen kanssa, ei vaan ole selkeesti mun juttu. Sain mä sen ilmoitettua pariin porrastettuun, mut sit vähän niinkun unohdin koko homman. Se ei ole edes haastavaa koirajuttujen ohella, mutta.. Noh, pitää yrittää skarpata ennenku se kupsahtaa.
Kuunsirppi voi infoilla mulle sit jossain kohtaa kun tietää tammaa jne. :D
Mä tavallaan haluaisin itse varsan mutta toi mun kisauspuoli on niin jäätävää...
Mä oon ollut hemmetin huono Oivan kisaamisen kanssa, ei vaan ole selkeesti mun juttu. Sain mä sen ilmoitettua pariin porrastettuun, mut sit vähän niinkun unohdin koko homman. Se ei ole edes haastavaa koirajuttujen ohella, mutta.. Noh, pitää yrittää skarpata ennenku se kupsahtaa.
Kuunsirppi voi infoilla mulle sit jossain kohtaa kun tietää tammaa jne. :D
Mä tavallaan haluaisin itse varsan mutta toi mun kisauspuoli on niin jäätävää...
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Jees, mä laittelen sulle infoa :)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Juu virtuaalihevosten puolella pyörinyt jo yli 10 vuotta, ihan alkuajoista siis :) Talleja on ollut paljon ja hevosia myös, mutta nykyään on vain muutama aktiivinen talli:
Piirretyt
Eelinniemi, jonka yhteydessä myös kennelini Redfield Rough Collies
Zeiton Sporthorses
Valokuvalliset
Maanan Suomenhevoset, Eelinniemen "sisartalli"
sitten on myös yksi rento poniravitalli :)
Piirretyt
Eelinniemi, jonka yhteydessä myös kennelini Redfield Rough Collies
Zeiton Sporthorses
Valokuvalliset
Maanan Suomenhevoset, Eelinniemen "sisartalli"
sitten on myös yksi rento poniravitalli :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Tekisi niin paljon mieli tehä talli, mut ei niistä mulla koskaan tuu mitään. En nimittäin osaa kisata jolloin se on tylsää. Voiko joku auttaa et miten hevosia kisautetaan ja miten ne tulokset merkataan sivuille? :)
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Onks sulla skypee? Jos on, voin siellä autella ja kertoa virtuaalihevospuolesta enempi :) Voin toki täälläkin tai säpössä mutta menee hetki että saan kirjotettua :D mun skype on elipitk@outlook.comHex kirjoitti:Tekisi niin paljon mieli tehä talli, mut ei niistä mulla koskaan tuu mitään. En nimittäin osaa kisata jolloin se on tylsää. Voiko joku auttaa et miten hevosia kisautetaan ja miten ne tulokset merkataan sivuille? :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Joo, otan huomenna tai maanantaina yhteyttä, koska oon kaverilla yötä :)
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Multa löytyy tällä hetkellä pieni ravitallin alku sekä pari yksityistä hevosta. Hiljalleen on alkanu löytyä se tyyli millä haluan hevosia harrastella ja nyt ois tarkoitus pystyä jatkamaan vheppojen parissa suht aktiivisesti mikä sitten se aktiivisuus taso tulee olemaankaan kun kuitenkin rennolla asenteella on ajatuksena harrastaa.
Pate 25/07/2015 <3