Anteeksi etten ole huomannut viestiäsi! Ehdottomasti laitetaan, kuulostaa tulevaisuus oikein mukavalta hänelle :) Olen aiemminkin ihaillut teidän piirrettyjä kuvia :love2: Meidän pentujen kohtaloista saa omistaja päättää täysin itse aina - jalostukseenkin saa siis halutessaan käyttää ja rekisteröidäkin tarvitsee vain jos itse haluaa :)
Kernas - pentueet 2020
-
- Alkupalat
- Viesti:
Re: Kernas - pentueet 2020
-
- Alkupalat
Oi onpa ihana kuulla! :love2: Ja ei mitään, johan tässä itselläkin venähti tää vastaaminen :D Ei oo vielä tullut tavaksi niin aktiivisesti käydä foorumilla, että sitten sitä välillä tuppaa itekki unohtamaan laittaneensa viestiä.VeeraR kirjoitti: ↑Su Maalis 08, 2020 9:19 am Anteeksi etten ole huomannut viestiäsi! Ehdottomasti laitetaan, kuulostaa tulevaisuus oikein mukavalta hänelle :) Olen aiemminkin ihaillut teidän piirrettyjä kuvia :love2: Meidän pentujen kohtaloista saa omistaja päättää täysin itse aina - jalostukseenkin saa siis halutessaan käyttää ja rekisteröidäkin tarvitsee vain jos itse haluaa :)
Mutta tosiaan meän urokselle kaavailin nimeks Kernas Zoom Out :) Sivut tälle ihanuudelle sain valmiiksi jo tovi sitten, mutta kuva on vielä vähän vaiheessa.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Kiitos sivuista näin vähän myöhässä! :D