Keskustelua liittojen säännöistä (nyt myös äänestys)

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Niia
Le-ppä-ker-ttu

Re: Keskustelua liittojen säännöistä (nyt myös äänestys)

Viesti Kirjoittaja Niia »

Hienoa Sigitius! :D Pitäisi saada omaa kenneliä vähän valmiimmaksi niin syöksyisin anomaan kisoja.
Edith
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Noni, ei oo varmaan kellään valittamista ettei mahdu mihinkään - Jerry teki loistavan tempun ja järjesti tokon triplaluokilla. Tsekatkaa tulevat kilpailut. ;)
  • não há bela sem senão
MYKHA > EDITH
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Mun kisaan pääsee ALO luokkaan nyt vain 1 koira. Eli tilaa on vielä rutkasti.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Ellu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Tiedän yhden. Ilmoitti toisen kennelin viekussa että kilpailuttaa toisen kennelin koiria eri nimellä jotta saa kaikki koirat kilpailuihin.
Edith
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Edith »

^ Ootko bongannut ko. henkilöä vaikka tältä foorumilta? Ja onko sinulla se vieraskirjan osoite tallessa?

Enkä kysy sen takia, että kyseisen henkilön niskaan voidaan alkaa heittämään lokaa yhdessä, vaan uteliaisuudesta :)
  • não há bela sem senão
MYKHA > EDITH
Ellu
Keilapallo
Viesti:

^khyllä henkilö ainakin vara-tuwwilasta löytyi täältä en ole varma.

tuossa on kys. viesti mikä silmääni silloin pisti. ilmoitin vain asiasta en ole kuitenkaan varma.
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

Ellu kirjoitti:Tiedän yhden. Ilmoitti toisen kennelin viekussa että kilpailuttaa toisen kennelin koiria eri nimellä jotta saa kaikki koirat kilpailuihin.
Mie joskus mietinki, että koska tällainenkin mahdollisuus huomataan... Maailmani romahti, edes vkennelmaailmassa ei olla rehellisiä (snirrrf). Mitä seuraavaksi? *huoh*
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Okei, pistetääs korvan taakse.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Kelmi
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Kelmi »

Siis häh? Miun tietääkseni noelilla ei ole toista kenneliä tai sitten oon pudonnut ihan kokonaan kärryiltä. :0 Vai mistä tässä nyt "syytetään" ja ketä, siis noel kisauttanut eri nimellä koiriaan, jotta saisi kaikki mahtumaan mukaan? :0

Hatunnostot Sigitiukselle urakasta VALin sivuilla (+ muulle VALin tiimille jos olivat tässä sääntöjen fiksauksessa mukana!) sekä Jerrylle triplaluokista!
'saan sut mua haluamaan'

palailemassa takaisin virtuaalitouhujen ääreen :---)
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

...on tää mielenkiintosta :D 75 koirakon oli mahdollista osallistua tokon ALO luokkaan, ja tän yhen iltapäivän - illan aikana siel onki enää kolmelle koiralle paikka! Noo. Toivotaan että mahdollisimman moni mahtui mukaan, jotka ei yleensä ehdi kisoihin.
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Kelmi kirjoitti:Siis häh? Miun tietääkseni noelilla ei ole toista kenneliä tai sitten oon pudonnut ihan kokonaan kärryiltä. :0 Vai mistä
Eii, en minä. : D.
Vaan tuolta ainakin vanhassa turrilassa nikillä ella. ollut tyyppi. Ei varmaankaan tiennyt että on huijaamista/laitonta.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Sigille isot kiitokset noitten luokkarajoitusten nostamisesta vALissa, enää ei tartte istua silmät ristissä koneella ja ängetä väkisin mukaan.

//vähän OT.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Ellu
Keilapallo
Viesti:

^^Joo ei se noel oo. Mun kahden virtuaalikoiran kasvattaja :roll: otti hiukan päähän silloin kun luin tuota noelin viekkua.
donga
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja donga »

Mä luin tän topicin lävitte ja täällä oli vähän mietintää vSPKL:stä.

Tosiaan, mä pidän tällä hetkellä sitä kalenteria pystyssä, mutta mä olen miettinyt, että josko kysyisin Katilta, että saisinko koko liiton itselleni, sillä mä haluaisin epäaktiiviset tuomarit karsia pois, tehdä ehkä pari lisäystä ja korjausta sivuille sekä ne helvatun koularilistat kuntoon, koska osat ovat vasta jossain tammikuussa tulossa ja mua itteäni kyrpii linkittää ne uudet koularit sinne perään vaikkei se aikaa viekään niin paljoa, muttahh..
Toinen asia mihin olen törmännyt niin on se, että PK kisat ovat hitaita tuomaroitavia joidenkin mielestä. Ensin pitää tarkistaa koularit, sitten pitää pisteet arpoa ja laskea ne yhteen ja koularit jakaa. Ok, ei se kuulosta isolta, mutta se on. Mä mietin, että jos pystyis tekemään tähän pisteiten antamiseen sen, että antaisi vain sen 270 pistettä eikä antaisi tyyliin 000+000=000 pistettä vaan, kun antaisi sen "loppu pistemäärän" niin voisi käyttää sitä arvontakonettakin, joka arpoo suoraan pisteet? Vai kuinka suurella ryminällä sanotte, että ei?

Mulla on itellä mennyt agi- ja tokokalentereiden kyyläys aika vähälle, oon tosin oppinut vähitellen, että ne tiettyyn aikaan saattaa päivittää ne ja siten olen monesti mahtunut mukaan ;) Mutta sitten järkätään ite kisoja, tosin kyllä vinoon katotaan jos koira valioituu tokosta esim. siten, että 5/9 1. palkinnoista on itse omistajalta.

Mä pyrin vastaamaan itse kaikkiin tuomarointikyselyihin, kohteliaasti kieltäydyn tai sitten sanon, että jonkin luokan voin ottaa. Mulla on pahana tapana vain roskaposteihin luetut viestit suoraan poistaa ilman mitään katsomista jonne on saattanut eksyä muutama kyselykin.

Mutta sitten mä sanon tohon tuomaroimiseen vielä.. Mä olen itse huomannut, että on pari tyyppiä, jotka on URL kavereita ja järkkää suht paljon kisoja ja siten he kaksi ovat aina toistensa kisassa mukana myös. En tiedä onko tämä kuinka suurta sattumaa, mutta kaikissa I- luokissa mihin olen törmännyt ovat he saaneet toisiltansa sen tarvittavan palkinnon. Saattaa olla, että olen sattumalta törmännyt juuri niihin kisoihin, mutta kyllä mulla on pistänyt miettimään, että onko jossain tilanteissa pikkasen avustusta siinä "no, kun nyt tunnettaan URL niin kai sä yhden 1. palkinnon voit antaa? ;))))" tms.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

donga kirjoitti:Toinen asia mihin olen törmännyt niin on se, että PK kisat ovat hitaita tuomaroitavia joidenkin mielestä. Ensin pitää tarkistaa koularit, sitten pitää pisteet arpoa ja laskea ne yhteen ja koularit jakaa. Ok, ei se kuulosta isolta, mutta se on. Mä mietin, että jos pystyis tekemään tähän pisteiten antamiseen sen, että antaisi vain sen 270 pistettä eikä antaisi tyyliin 000+000=000 pistettä vaan, kun antaisi sen "loppu pistemäärän" niin voisi käyttää sitä arvontakonettakin, joka arpoo suoraan pisteet? Vai kuinka suurella ryminällä sanotte, että ei?
Mä en Pk-kisojen tuomaroinnista tiedä mitään enkä suuremmin lajeistakaan (mitä nyt vähän tulee koirien kanssa kilpailtua). Onko noilla kahden osa-alueen pisteillä mitään merkitystä? Mä oon ymmärtänyt ettei sen suuremmin ole, joten musta voitas ihan hyvin antaa vaan yhteispistemäärä. Mähän otin nyt Virtuaalinen pelastuskoirayhdistyksen sitten ite hoidettavakseni kun vSPKL:n alle sitä ei näytetty saavan koskaan (nostin asiasta kissan pöydälle joskus edellisessä Karvaturrit.netissä ja kyselin myöhemminkin asiasta Katilta, joka oli myöntyväinen, mutta halusi pohtia sääntöjä yms.). Pelastuskoirakokeessakin on noita useampia alueita, josta kustakin jaetaan IRL omat pisteensä. Mä kuitenkin helpotin tuomarointia sillä, että vain yhteispistemäärä arvotaan, jollon tuomarointiohjeetkin on yksinkertaisemmat ja kuka tahansa ne (toivottavasti) ymmärtää.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Vastaa Viestiin