Jouluvalkkareita
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Löytyisikö kiinnostusta valkoisille paimentajille?
Upittelen vielä.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Re: Löytyisikö kiinnostusta valkoisille paimentajille?
Suunnittelimme nyt, että tuossa joulun aikoihin syntyisi sitten pieniä jouluvalkkareita. Pennut syntyisivät 23.12.
Ja iloinen uutinen kaikille, jokainen haluaja saa pennun. Elikkä neljä valkkaripalleroista sitten syntyy. Enempää varaajia ei oteta!
Nimi-informaatiota yms pientä juttua tuleepi tässä pentujen syntymäpäivää kohti mentäessä, että kannattaa tarkkailla töpöä.
Ja iloinen uutinen kaikille, jokainen haluaja saa pennun. Elikkä neljä valkkaripalleroista sitten syntyy. Enempää varaajia ei oteta!
Nimi-informaatiota yms pientä juttua tuleepi tässä pentujen syntymäpäivää kohti mentäessä, että kannattaa tarkkailla töpöä.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4680
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
- Paikkakunta: JÄMSÄ
- Viesti:
Re: Löytyisikö kiinnostusta valkoisille paimentajille?
Oh, great, ihanaa! Se olisikin sitten Never Everin vika koira (; Innolla nimiä odottelen.
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
-
tellu.
- Analysaattori
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm
Re: Jouluvalkkareita
Oih, valkkari &.&
Saan sivut varmasti valmiiksi ennen syntymää. Mites ne nimet?
Saan sivut varmasti valmiiksi ennen syntymää. Mites ne nimet?
LOPETTANUT!!
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4680
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
- Paikkakunta: JÄMSÄ
- Viesti:
Re: Jouluvalkkareita / NIMET
Celtic Vision's Diamonds Are Forever, ajattelin tota mun tytskylle (=
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
-
tellu.
- Analysaattori
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm
Re: Jouluvalkkareita / NIMET
Ajattelin tuota You Only Live Twice tytöllemme. En ole vain varma sopiiko se silleh.
No, se otetaan. Suomennos kuulostaa ainakin kivalta : DD
No, se otetaan. Suomennos kuulostaa ainakin kivalta : DD
LOPETTANUT!!
- Kendra
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5890
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm
Re: Jouluvalkkareita / NIMET
Mie otan ton... ää noit on liikaa! Mut jos Licence To Kill minulle?
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Re: Jouluvalkkareita / NIMET
Siitäpä teille ne.
Sivuja saa alkaa tehdä jos haluaa, mutta kiirettähän ei todellakaan ole.
Sivuja saa alkaa tehdä jos haluaa, mutta kiirettähän ei todellakaan ole.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Re: Jouluvalkkareita / NIMET
ja tosiaan, Never Everin linkin olenkin jo saanut, mutta Kendra ja Lalina, pommittakaahan sitten kennelinne sivuilla kun saatte valmiiksi, että saan ne lisättyä kasvatus-sivulle.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Jouluvalkkareita / NIMET
Pientä nostoa ja samalla uutisia, sillä Darnasta tuli nyt myös EST VMA!
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
tellu.
- Analysaattori
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm
Re: Jouluvalkkareita / NIMET
[url=http://aamuvirkku_.webs.com/index.htm]Ajava & Aamuvirkku[/url]:n kennel olisi nyt pystyssä pikkuhiljaa. Myös You Only Live Twice eli Linnin sivut ovat valmistumiseen päin.
// Eikös nimen eteen tule Celtic Vision's ?
// Eikös nimen eteen tule Celtic Vision's ?
LOPETTANUT!!
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Jouluvalkkareita / NIMET
Nostelen tätä taas.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.


