Jouluvalkkareita

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Löytyisikö kiinnostusta valkoisille paimentajille?

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Upittelen vielä.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Löytyisikö kiinnostusta valkoisille paimentajille?

Viesti Kirjoittaja käpy »

Suunnittelimme nyt, että tuossa joulun aikoihin syntyisi sitten pieniä jouluvalkkareita. Pennut syntyisivät 23.12.

Ja iloinen uutinen kaikille, jokainen haluaja saa pennun. Elikkä neljä valkkaripalleroista sitten syntyy. Enempää varaajia ei oteta!

Nimi-informaatiota yms pientä juttua tuleepi tässä pentujen syntymäpäivää kohti mentäessä, että kannattaa tarkkailla töpöä.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
Avatar
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4680
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
Paikkakunta: JÄMSÄ
Viesti:

Re: Löytyisikö kiinnostusta valkoisille paimentajille?

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Oh, great, ihanaa! Se olisikin sitten Never Everin vika koira (; Innolla nimiä odottelen.
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Jouluvalkkareita

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Oih, valkkari &.&
Saan sivut varmasti valmiiksi ennen syntymää. Mites ne nimet?
LOPETTANUT!!
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Viesti Kirjoittaja käpy »

Nimet tulleet.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
Avatar
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4680
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
Paikkakunta: JÄMSÄ
Viesti:

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Celtic Vision's Diamonds Are Forever, ajattelin tota mun tytskylle (=
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Viesti Kirjoittaja käpy »

Sinulle se.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Ajattelin tuota You Only Live Twice tytöllemme. En ole vain varma sopiiko se silleh.
No, se otetaan. Suomennos kuulostaa ainakin kivalta : DD
LOPETTANUT!!
Avatar
Kendra
Höpsö veitikka
Viestit: 5890
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Mie otan ton... ää noit on liikaa! Mut jos Licence To Kill minulle?
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Viesti Kirjoittaja käpy »

Siitäpä teille ne.

Sivuja saa alkaa tehdä jos haluaa, mutta kiirettähän ei todellakaan ole.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Viesti Kirjoittaja käpy »

ja tosiaan, Never Everin linkin olenkin jo saanut, mutta Kendra ja Lalina, pommittakaahan sitten kennelinne sivuilla kun saatte valmiiksi, että saan ne lisättyä kasvatus-sivulle.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Pientä nostoa ja samalla uutisia, sillä Darnasta tuli nyt myös EST VMA!
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Viesti Kirjoittaja tellu. »

[url=http://aamuvirkku_.webs.com/index.htm]Ajava & Aamuvirkku[/url]:n kennel olisi nyt pystyssä pikkuhiljaa. Myös You Only Live Twice eli Linnin sivut ovat valmistumiseen päin.

// Eikös nimen eteen tule Celtic Vision's ?
LOPETTANUT!!
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Viesti Kirjoittaja käpy »

Kiitos linkistä. Alkuliite tulee juu.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Nostelen tätä taas.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Vastaa Viestiin