Bordercolliepentuja Lasimereen

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mulle käy kyllä ihan hyvin : D Voisit laittaa penskat syntyy ennen euroopan voittajan vippiä ni sais sen sinnekkii : D Jos vaan muille kävisi.
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Mullekkin kelpaisi kyllä mainiosti sellainen.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Miullekin kelpaa tuo :)
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja Roosa »

En nyt taija löytää ainakaan tähänmennessä mistään kuvia, jos en sitte samalla kun meen oman koirani kanssa tammikuussa Kajaaniin KV näyttelyyn napsisisin sieltä jotain, mutta toi on ihan epävarmaa vielä :roll: Mikä noista sun näyttämistä kuvista ois sitte parhaimman näkönen, tai siis 'rodunomaisin', kun en oikeinnäistä bordereista vielät tiiä..
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Kannattaa valita ihan se, mistä itse pitää eniten. Sanotaan näin, että mikään noista ei mikään erityisen huono ole. Ja makunsa kullakin. Jonkun toisen mielestä joku koira voi olla aivan ihana, kun taas joku toinen ei kyseisestä välittäisi lainkaan. Ja lisää kuvia on mm. täällä, jollei mikään noista edellisestä erityisesti iskenyt. :D

Jerryn kanssa mesessä jo puhuttiinkin, mutta kaikille nyt tiedoksi, että Rive astutetaan 22.12. ja pentujen tulisi näin syntyä 30.12., eli juuri euroopan voittajaan pitäisi pentujen keritä, mikäli sinne haluaa ilmoittaa.
Taukoilua.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Lasimeren Ibiza Ivory "Retu" esittäytyy x) On se niiin ihaana.
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Oikein komea nuorimies kyllä! Valmistuihan ne Retun sivut :lol:
/ rotu on tosin tainnut jäädä toiselta koiralta, mutta muuten tosi hyvät sivut

Pentuesivu tulee olemaan täällä ja alan sitä tässä päivittelemään ajantasalle.
Taukoilua.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja juulia »

En ollut (tätäkään) topikia huomannut, onneksi lähetit yv'tä! Nimeksi voisin ottaa Lasimeren Ischou, kuulostaa jotenkin tosi hassulta. 8> Eli uroksen otan, Deabeissä on mielestäni parempia uroksia kuin narttuja.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Niin vähän arvelinkin, että näin on tapahtunut, joten laitoin nyt privaa tulemaan. ;)
Ja nimiasia on kunnossa.

Sivuja saa tosiaan alkaa jo tässä vaiheessa tekemään, mutta missään nimessä kiire asian suhteen ei ole, kun pentujen syntymiseenkin on vielä vähän reilu viikko aikaa. (:
Taukoilua.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja juulia »

Sivut ovat juuri se ongelma, koska kuten aksta näkee, en pääse viuhku.netiin kirjautumaan, enkä näin ollen tekemään sinne uusia sivujakaan. Sigitius ei tähän mennessä ole vastausta antanut (muutaman kerran mesessä olen yrittänyt vastausta saada), joten odottelen vielä hieman, ja pahimmassa tapauksessa joudun siirtämään kaiken toiselle sivutilalle. En tiedä miten kauan projektiin menee, mutta joudun varmaan tekemään jotkin väliaikaiset sivut.

/Voisitko esittää mielipiteesi siitä, mikä Deabein koirista näyttää parhaimmalta, minkä kuvia ei siis ole jo käytössä muilla? :) Kasvatteja siis ajattelin, ainakin kaikkien omien koirien kuvat on jollain käytössä.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Hmm, katselin nyt noiden kasvattien kuvia niin itse ainakin pidän tästä, tästä, tästä ja myös tämä on ihan ok. : D
Taukoilua.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mun mielestä toi kakkonen, eli red merle on tosi komia!
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Lasimeren Indigo Inferno, Nero, esittäytyy kasvattajalle <:
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja juulia »

Jerry kirjoitti:Mun mielestä toi kakkonen, eli red merle on tosi komia!
Itse asiassa mäkin tykkäsin tosta D. Aportosista eniten, varmaan se sitten. :)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Kiitokset Cielille Neron sivuista! :)
Taukoilua.
Vastaa Viestiin