lapinkoirapentuja tulossa
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Voi vitska. Laitta pentu mulle vain! :'D Ihan ku koiria ei olis tarpeeks x> Mut joo, päätin nyt sitten ottaa yhden pörröisen pennun Untuvauneen. Untuvaunessa on jo entuudestaan viisi muuta suomenlappariaa joista yksi jääkin jo eläkkeelle. Kaksi ruotsinlappariakin tulossa, joten eiköhän seuraa ainakin ole :>
Jajaja.. Kisapainotus on enimmäkseen paimennuksessa ja pk-lajeissa. Noissa pk-lajeissa sitten aloitetaan PAHAsta ja ehkäpä jotain muutakin 'alaa' kokeillaan : D Varmaan pääsee myös valjakossaa toimimaan muiden lappareiden kanssa, ja tämä valjakkoajohan on ihan tuommoinen pieni harrastus. Muutama rankingpiste siittä kerätään ; D Myös siten näyttelyissä käydään, mutta käyttöpuolen koira tästä pennusta tulee.
Ja tyttölapparihan tulisi sitten Untuvauneen :>>
Kuvatkin tyttöselle valmiina; tämä tai tämä.
Jajaja.. Kisapainotus on enimmäkseen paimennuksessa ja pk-lajeissa. Noissa pk-lajeissa sitten aloitetaan PAHAsta ja ehkäpä jotain muutakin 'alaa' kokeillaan : D Varmaan pääsee myös valjakossaa toimimaan muiden lappareiden kanssa, ja tämä valjakkoajohan on ihan tuommoinen pieni harrastus. Muutama rankingpiste siittä kerätään ; D Myös siten näyttelyissä käydään, mutta käyttöpuolen koira tästä pennusta tulee.
Ja tyttölapparihan tulisi sitten Untuvauneen :>>
Kuvatkin tyttöselle valmiina; tämä tai tämä.
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Juu, kyllä Jacyalle narttupentu lähtee! Niinkuin jo aiemmin olen mainitsenut, ei pentujen syntymästä ole vielä tietoa, jos saataisiin ainakin vielä yksi varaaja niin pennut voisivat syntyä piakoin.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Juup 8> ja tytön nimi voisi olla tuo Annukka :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- Shagan
- Toistolla tehoa
- Viestit: 712
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
- Paikkakunta: Taivalkoski
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Itse haluaisin koiran nimeksi Jääkirsun Ahaa, kun ihana nimi on. (Ahaa-patukka on hyvää<3)
Lähettelen sinulle viimeistään ensi viikon puolessa välissä sitten viestiä vieraskirjaan, jotta voidaan sopia tästä pentueesta (Ajankohta yms.). Käykö? ;>
Lähettelen sinulle viimeistään ensi viikon puolessa välissä sitten viestiä vieraskirjaan, jotta voidaan sopia tästä pentueesta (Ajankohta yms.). Käykö? ;>
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Nimet ok kummallakin. Muita varaajia tiedossa?
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Äh... menin juuri hankkimaan yhden nartun ja nyt olisi kova hinku saada samanrotuinen kaveri sille... :D Uskaltaisitkohan luovuttaa minulle yhden pennun? Vaikka koiria onkin jo 18... Breathtakingiin tulisi aika sekalaisen sakin seuraksi. Kisailuissa tavoitteet olisivat pääasiassa käytössä, eli paimennuksessa, mejässä ja pk-lajeissa, ja ehkä myös meripelastuksessa ja pelastuksessa. Kuvista ei ole vielä mitään käsitystä, mutta todennäköisesti pivikot tulisi. Ja jalostukseen käyttäisin mielelläni. Sivu- ja kisanäyttönä vaikkapa Jatsi ja Lana. Urospennun tahtoisin, nimeksi Jääkirsun Arsenik.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Joanallekkin urospentu lähtee:-D. Voihan sitä kattella jos jostain kennelistä ehkäpä kuvaluvat saisi, vaikka joskus se aika toivotonta onkin. Ja voihan niitä omia kuviakin yrittää näpsiä jos mahdollisuus on. Näillä näkymin pentue voisi syntyä vaikka jopa ensi viikolla! Toki otamme vielä yhden innokkaan ostajan lisää mikäli semmoinen ilmaantuu. yöhemmin ilmoittelen sitten pentujen syntymäajan.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Kyllä mä sille varmaan pivikot tungen, vaikka parhaillaan onkin todella upeita uroksia niissä näyttelyissä :p Käyttöön aion kuitenkin enimmäkseen painottaa, ja jos näyttelyistä nyt eh:n saisi...
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Pennut siis syntyvät 31.12 mikäli se vain käy pennun ottajille? Ilmoitelkaa!
- Shagan
- Toistolla tehoa
- Viestit: 712
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
- Paikkakunta: Taivalkoski
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Ilmoitan nyt tännekin, että minulle käy hyvin tuo päivä, jolloin pennut syntyvät. :)
Ja voisitko korjailla tuonne Riesan 'esittelyyn' (Tai miksi sitä nyt voisi kutsua) sen, että Memora's kirjoitetaan nuin, eikä näin: Memoras. Joo, ehkä hieman pikkutarkkaa, mutta en halua että pentujen omistajat saattaisivat kirjoittaa vahingossa sen nuin. Eli ' <-- tuo merkki siihen s-kirjaimen eteen.
Ja voisitko korjailla tuonne Riesan 'esittelyyn' (Tai miksi sitä nyt voisi kutsua) sen, että Memora's kirjoitetaan nuin, eikä näin: Memoras. Joo, ehkä hieman pikkutarkkaa, mutta en halua että pentujen omistajat saattaisivat kirjoittaa vahingossa sen nuin. Eli ' <-- tuo merkki siihen s-kirjaimen eteen.
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Oho! Joo, tiesin sen kyllä mutta on päässyt unohtumaan :oops:
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: lapinkoirapentuja tulossa
syntymäpäivä on ok 8>>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Onneksi syntymäpäivä käy Jacyallekkin :D Sivuja vois siis ruveta jo tekemään!
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Mäkin laittelen sivuja vähän ajan päästä kun vain ehdin ja syntymäpäivä on mulle ok.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: lapinkoirapentuja tulossa
Täällä asustaa Jääkirsun Annukka eli Annu tai vielä lyhemmin Ann :>> Kisakentillekin sitten lähdetään 09-vuoden alussa :> Plus että kuvat tyttönen saa heti kun ei laiskota x'D
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
