lapinkoirapentuja tulossa

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Voi vitska. Laitta pentu mulle vain! :'D Ihan ku koiria ei olis tarpeeks x> Mut joo, päätin nyt sitten ottaa yhden pörröisen pennun Untuvauneen. Untuvaunessa on jo entuudestaan viisi muuta suomenlappariaa joista yksi jääkin jo eläkkeelle. Kaksi ruotsinlappariakin tulossa, joten eiköhän seuraa ainakin ole :>
Jajaja.. Kisapainotus on enimmäkseen paimennuksessa ja pk-lajeissa. Noissa pk-lajeissa sitten aloitetaan PAHAsta ja ehkäpä jotain muutakin 'alaa' kokeillaan : D Varmaan pääsee myös valjakossaa toimimaan muiden lappareiden kanssa, ja tämä valjakkoajohan on ihan tuommoinen pieni harrastus. Muutama rankingpiste siittä kerätään ; D Myös siten näyttelyissä käydään, mutta käyttöpuolen koira tästä pennusta tulee.
Ja tyttölapparihan tulisi sitten Untuvauneen :>>
Kuvatkin tyttöselle valmiina; tämä tai tämä.
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Juu, kyllä Jacyalle narttupentu lähtee! Niinkuin jo aiemmin olen mainitsenut, ei pentujen syntymästä ole vielä tietoa, jos saataisiin ainakin vielä yksi varaaja niin pennut voisivat syntyä piakoin.
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Juup 8> ja tytön nimi voisi olla tuo Annukka :>
Avatar
Shagan
Toistolla tehoa
Viestit: 712
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
Paikkakunta: Taivalkoski

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Itse haluaisin koiran nimeksi Jääkirsun Ahaa, kun ihana nimi on. (Ahaa-patukka on hyvää<3)
Lähettelen sinulle viimeistään ensi viikon puolessa välissä sitten viestiä vieraskirjaan, jotta voidaan sopia tästä pentueesta (Ajankohta yms.). Käykö? ;>
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Nimet ok kummallakin. Muita varaajia tiedossa?
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Joana »

Äh... menin juuri hankkimaan yhden nartun ja nyt olisi kova hinku saada samanrotuinen kaveri sille... :D Uskaltaisitkohan luovuttaa minulle yhden pennun? Vaikka koiria onkin jo 18... Breathtakingiin tulisi aika sekalaisen sakin seuraksi. Kisailuissa tavoitteet olisivat pääasiassa käytössä, eli paimennuksessa, mejässä ja pk-lajeissa, ja ehkä myös meripelastuksessa ja pelastuksessa. Kuvista ei ole vielä mitään käsitystä, mutta todennäköisesti pivikot tulisi. Ja jalostukseen käyttäisin mielelläni. Sivu- ja kisanäyttönä vaikkapa Jatsi ja Lana. Urospennun tahtoisin, nimeksi Jääkirsun Arsenik.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Joanallekkin urospentu lähtee:-D. Voihan sitä kattella jos jostain kennelistä ehkäpä kuvaluvat saisi, vaikka joskus se aika toivotonta onkin. Ja voihan niitä omia kuviakin yrittää näpsiä jos mahdollisuus on. Näillä näkymin pentue voisi syntyä vaikka jopa ensi viikolla! Toki otamme vielä yhden innokkaan ostajan lisää mikäli semmoinen ilmaantuu. yöhemmin ilmoittelen sitten pentujen syntymäajan.
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Joana »

Kyllä mä sille varmaan pivikot tungen, vaikka parhaillaan onkin todella upeita uroksia niissä näyttelyissä :p Käyttöön aion kuitenkin enimmäkseen painottaa, ja jos näyttelyistä nyt eh:n saisi...
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Pennut siis syntyvät 31.12 mikäli se vain käy pennun ottajille? Ilmoitelkaa!
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Avatar
Shagan
Toistolla tehoa
Viestit: 712
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
Paikkakunta: Taivalkoski

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Ilmoitan nyt tännekin, että minulle käy hyvin tuo päivä, jolloin pennut syntyvät. :)
Ja voisitko korjailla tuonne Riesan 'esittelyyn' (Tai miksi sitä nyt voisi kutsua) sen, että Memora's kirjoitetaan nuin, eikä näin: Memoras. Joo, ehkä hieman pikkutarkkaa, mutta en halua että pentujen omistajat saattaisivat kirjoittaa vahingossa sen nuin. Eli ' <-- tuo merkki siihen s-kirjaimen eteen.
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Oho! Joo, tiesin sen kyllä mutta on päässyt unohtumaan :oops:
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Jacya »

syntymäpäivä on ok 8>>
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Onneksi syntymäpäivä käy Jacyallekkin :D Sivuja vois siis ruveta jo tekemään!
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Joana »

Mäkin laittelen sivuja vähän ajan päästä kun vain ehdin ja syntymäpäivä on mulle ok.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Täällä asustaa Jääkirsun Annukka eli Annu tai vielä lyhemmin Ann :>> Kisakentillekin sitten lähdetään 09-vuoden alussa :> Plus että kuvat tyttönen saa heti kun ei laiskota x'D
Vastaa Viestiin