Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Nettei kirjoitti:
Lalina kirjoitti:Ainiin, pentue syntyy 20. päivä. Mahtavaa : D
Katsotaan jos piirrtän itse koiran tai pyydän Iivaa :)

Ajattelin nartulle pentuja, jos tuloksia tulee. Muuten ei pentuja tule. Että näyttelyssä kun saisi jotain valioarvoja ja paimennuksenvalio tietenkin ensinmäiseksi ! Agilityäkin yritetään : D
Pentueiden teeton kanssa tulee se vastaan, että pentuja saa olla maksimissaan 2-3. Suku nimittäin jo aika yleinen, ja Bean puolveljelle suunnitteilla kanssa pentue, ja puolsisarkin saa pentueen tässä lähiaikoina.

Kuvista sen verran, että itse voin Tampereen KV'stä yrittää kuvailla teidän pennuille kuvia, jos kiinnostaa, ja omalta kehältäni kerkeän. Oman koiran kanssa menossa sinne, ja jos shelttikehällä kerkeäisi pyörähtämään, niin voisin mahdollisesti teille kuvailla :) Mä voin kisautusapua antaa kanssa halukkaille joissain lajeissa, jos tarvetta tulee :)
No, jos minulle pääsisit sitten kuvaamaan. Mutta KV on vasta maaliskuussa. Noh, hyvää aikaa kisata siinä ajassa käyttölinjalla. Paimennus aloitetaan ensinmäisenä. Teen tänään sivut.
LOPETTANUT!!
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Lalina kirjoitti:
Nettei kirjoitti:
Lalina kirjoitti:Ainiin, pentue syntyy 20. päivä. Mahtavaa : D
Katsotaan jos piirrtän itse koiran tai pyydän Iivaa :)

Ajattelin nartulle pentuja, jos tuloksia tulee. Muuten ei pentuja tule. Että näyttelyssä kun saisi jotain valioarvoja ja paimennuksenvalio tietenkin ensinmäiseksi ! Agilityäkin yritetään : D
Pentueiden teeton kanssa tulee se vastaan, että pentuja saa olla maksimissaan 2-3. Suku nimittäin jo aika yleinen, ja Bean puolveljelle suunnitteilla kanssa pentue, ja puolsisarkin saa pentueen tässä lähiaikoina.

Kuvista sen verran, että itse voin Tampereen KV'stä yrittää kuvailla teidän pennuille kuvia, jos kiinnostaa, ja omalta kehältäni kerkeän. Oman koiran kanssa menossa sinne, ja jos shelttikehällä kerkeäisi pyörähtämään, niin voisin mahdollisesti teille kuvailla :) Mä voin kisautusapua antaa kanssa halukkaille joissain lajeissa, jos tarvetta tulee :)
No, jos minulle pääsisit sitten kuvaamaan. Mutta KV on vasta maaliskuussa. Noh, hyvää aikaa kisata siinä ajassa käyttölinjalla. Paimennus aloitetaan ensinmäisenä. Teen tänään sivut.
;) Voin mä sulle yrittää kuvailla, olikos sulle tulossa narttu vai uros?
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Naaras, soopeli.
Kiituksia jo : D

Pennuthan syntyy huomenna ??
Niin, mites kun nimiä ei ole. Olis kiva valita, nyt kun näitä tyttöisen sivuja alan tekemaan. Mikä on alkuliite (ei jaksanut katsoa ekasta viestistä, jos oli mainittu) .. ??
LOPETTANUT!!
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Lalina kirjoitti:Naaras, soopeli.
Kiituksia jo : D

Pennuthan syntyy huomenna ??
Niin, mites kun nimiä ei ole. Olis kiva valita, nyt kun näitä tyttöisen sivuja alan tekemaan. Mikä on alkuliite (ei jaksanut katsoa ekasta viestistä, jos oli mainittu) .. ??
:oops: Mä unohin nimet kokonaan, on koko ajan ollu sellanen tunne, että jotain puuttuu.

// Eli nyt nimet löytyvät etusivulta, nopeasti valkkaamaan omanne! ;)
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet!

Viesti Kirjoittaja juulia »

En kyl tiedä että saanko itse päättää nimeä, mutkun mulle tuli heti mieleen RW's Best Vision, eli paras haave tai jotain sinne päin. Kuulostaisko pahalta? :mrgreen:
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Juulia kirjoitti:En kyl tiedä että saanko itse päättää nimeä, mutkun mulle tuli heti mieleen RW's Best Vision, eli paras haave tai jotain sinne päin. Kuulostaisko pahalta? :mrgreen:
Kyllä sopii! Unohdin laittaa tohon sen että saa itse keksiä myös jonkun :oops: mä en ole yhtään hajamielinen :lol:
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet! SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Eli siis sivuja vaan tulemaan!
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet! SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja juulia »

Otto on tässä! Nopeasti tehdyt sivut, ja koska en jaksanut koodien kanssa alkaa säätämään, niin menemme (ainakin vähän aikaa) tommosella valmisleiskajutulla, jonka tosin muokkasin hienommaksi. : D
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet! SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Juulia kirjoitti:Otto on tässä! Nopeasti tehdyt sivut, ja koska en jaksanut koodien kanssa alkaa säätämään, niin menemme (ainakin vähän aikaa) tommosella valmisleiskajutulla, jonka tosin muokkasin hienommaksi. : D
Okei, hienoa! Onnea teille kisakentille! Kuulumisia sitten kerran kuussa vähintään :)
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet! SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja tellu. »

RW´ Best Friend minunminunminun : DD
Elikkä Fiona saa sivuja julkisiksi tänään. Lisään pian.
Minulla siis ei ole kuvia, joten panostan käyttöön.
Ellen sitten ota piirrettyjä kuvia, jotka tekäisin näyttöön.
Mutta ne eivät varmaan oikein pärjää (itse en pidä) : DD

// [url=http://aamuvirkku_.webs.com/Fiona.htm]tässä[/url]
Sivut vielä kesken !!
LOPETTANUT!!
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet! SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Lalina kirjoitti:RW´ Best Friend minunminunminun : DD
Elikkä Fiona saa sivuja julkisiksi tänään. Lisään pian.
Minulla siis ei ole kuvia, joten panostan käyttöön.
Ellen sitten ota piirrettyjä kuvia, jotka tekäisin näyttöön.
Mutta ne eivät varmaan oikein pärjää (itse en pidä) : DD

// [url=http://aamuvirkku_.webs.com/Fiona.htm]tässä[/url]
Sivut vielä kesken !!
hienoa ;) muilta sivuja?

Muistakaa sitten se, että mä rekisteröin itse pennut, niin teidän ei tarvitse sitä tehdä. Rekisteröin pentueen, kunhan saan kaikilta sivut :)
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet! SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Ai, sepä mainiota kasvattajalta : D
LOPETTANUT!!
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana! fannyy, janita!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Eli siis yksi pentu vapaana.

Fannyy, ja Janita, onkos nimiä valittuina, ja niitä sivuja? :)
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana! fannyy!

Viesti Kirjoittaja Netry »

nostelen.
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana! fannyy, janita!

Viesti Kirjoittaja nisha »

Nettei kirjoitti:Eli siis yksi pentu vapaana.

Fannyy, ja Janita, onkos nimiä valittuina, ja niitä sivuja? :)
Vieläkö siis yksi sheltinpentu vapaana?

Olisin etsiskellyt uuteen virtuaalikennel Värisuoraan soopelinarttua. Virtuaalikennelini sivut tulevat muuttumaan tässä seuraavan viikon aikana hieman hienommiksi.
Muttasiis, kuva olisi jo valmiina: http://i289.photobucket.com/albums/ll22 ... 302828.jpg
Ja pentu saa suoraan olla AVO- ikäinen? Kuva on minun ottamani.

Ja siis tulisi asumaan trikkiuroksen ja kahden soopelinartun kera, tulisin kisauttamaan näyttelyissä, tokossa ja agissa, sekä käyttäisin paimenkisoissa ja BH'ta käytäisiin suorittamassa. Ja pentuetta miettisin hieman myöhemmin, sekä kunhan VPEK lopettaa remonttinsa, kävisin siellä kuvauttamassa lonkat, silmät ja kyynerpäät.

Muttamutta, todella hyvän kodin saisi!
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Vastaa Viestiin