>Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Liv
Lassien tassuhiki
Viestit: 3486
Liittynyt: La Helmi 21, 2009 2:31 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Liv »

Emmätiä, ehkä just tää ajankohta ei oo sopiva, kun tuo meidän porukka lisääntyi jo kahdella. Mut katsotaan, näillänäkymin en oo valitettavasti ottamassa pentua.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Avatar
Vivienne
Nakkisotilas
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Moii :) Kun mä oon nyt kaavaillut sitä perhosia kasvattavaa kenneliä, niin pohdin että oisko siihen kaveriksi jotakin.. mopsi kuulostaisi hyvältä. Ei ehkä kasvatusroduksi, mutta harrastus- ja näyttelykaveriksi. Kisanäyttöä etc ei ole, kun ennen ei ole 'virallisempaa' kenneliä ollut.. Sitä pentua tultaisi kisauttamaan ainakin paljon näyttelyissä oman kiinnostukseni takia niitä kohtaan, mutta kaikenlaista aion testata! Sen tiedän, ettei mopsista joka lajiin ole, mutten myöskään tiedä mihin se tarkemmin ottaen pystyy..? Mulla ei meinaan ole kokemusta niistä :'D * lukee mopseista *
Juu ja kenneli ilmestynee nettiin.. ehkä hieman keskeneräisenä vielä, mutta sanoisin ennen ensikeskiviikkoa.

ps. jos nyt sattumalta tulis neljäs palleroinen tai peruutuspentu.. ;--)
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Saat kyllä pentusen, kun Riinan ei otakaan pentua :>> Mopsi on kiva kaveri vaikkapa koiratanssiin ja näyttelyihin, ja kun homma on virtuaalista, niin miksei mopsin kanssa voi esim. agilityakin harrastaa :> Tosi kiva että sulla on mopsipalleroa kohtaan kiinnsotusta! :>
Indi
Ei riitä.
Viestit: 396
Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Indi »

Mulle Tulitikkutehtaan Tyttö &.& Vaikee valinta, kun on niin paljon vaihtoehtoja :mrgreen: Eli mulle tulis sitten narttu, jos käy? :)
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Avatar
Vivienne
Nakkisotilas
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Kuningasjätkä mulle :mrgreen: Urosta siis meillepäin.
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Hippu ja Vivienne; selvän teki ;:D Sivuja saa sit ilmotella syyskuun aikana ^^ (toki siis ennemminkin mutta viimeistään syyskuun lopulla) :>
Avatar
Vivienne
Nakkisotilas
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Sainpas Lutusen vihdoin valmiiksi! Tuonnehan minun pikkuiseni siis muuttaa, toivottavasti et pettynyt 8D
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Indi
Ei riitä.
Viestit: 396
Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Indi »

Selvä :) Mul ei vaan vielkään oo siihen leiskaan koodausta, niin en oo kennuukaan viel päässy alottaa :(
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Vivienne, mahtavaa! :>> Hyvältä näyttää!

Hippu, ei mitään stressiä! 8> Sitte ku saat leiskan ja koodauksen niin sitte johnain vaihees väsäät sivut, ku sullon aikaa :>

Kuullaan taas! : D
Indi
Ei riitä.
Viestit: 396
Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Indi »

Jacya kirjoitti:Vivienne, mahtavaa! :>> Hyvältä näyttää!

Hippu, ei mitään stressiä! 8> Sitte ku saat leiskan ja koodauksen niin sitte johnain vaihees väsäät sivut, ku sullon aikaa :>

Kuullaan taas! : D
No hyvä :D Tää oli helpotus :) Oon jo kyllä easylle alkanu väliaikasia sivuja tehdä, mutta muutan ne heti html-le kun saan sen layn. Että voihan ne koiruudet siellä väliaikasesti vähän aikaa sitten asustella :)
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Avatar
Vivienne
Nakkisotilas
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Heh, oli tylsää ja päätin tehdä meijän pojan sivut jo valmiiksi 8D Tässäpä Romeo.
Kuvat ok?
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Jacya »

^Oii, hyvät sivut :>> Ja kuvat ovat hyvät, jos tuo varmasti on uros : D
Avatar
Vivienne
Nakkisotilas
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

^ Kyllä sen uros ainakin piti olla, mutta nyt kun tarkemmin katon.. :D taitaa olla narttu. Vieläkö kerkeän vaihtamaan sukupuolta?
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Kyllä onnistuu :D Voit vaihtaa nimeäki jos et halua sen olevan Kuningasjätkä x)
Avatar
Vivienne
Nakkisotilas
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Untuvaunen Haaveiden Kehä voisi meitin tenavasta tulla :)
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Vastaa Viestiin