St. Johnsons School RPG

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Sikko
Floodari

Re: St. Johnsons School RPG

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Minä tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä Zandie tarkoittaa ja minusta on kyllä vähän outoa, että se kuva on pakko olla. Yleensä katselen kuvia ja lähden siltä pohjalta suunnittelemaan hahmon ulkonäköä (tietysti mulla on pieni ajatus siitä miltä se noin suunnilleen näyttää). Toisinaan kuitenkin mulle käy niin, että tulee niin selvä visio hahmosta, että sellasta kuvaa on mahdotonta löytää.
you know what i like about people?
their dogs
Vermil
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Heräsi mieleen sellainen kysymys, että kun mahdollisesti olisin kiinnostunut liittymään niin mistä roolipelihahmoille saa noita kuvia etsiä? Kun mietin tässä että pitääkö ne kuvat löytää jostain esm vapaastikopioitavista kuvista, tai vaikka flickristä sellaisista kuvista joita saa käyttää internetissä julkisesti? Ja vielä viimeisenä, saako kuvissa esiintyä minkäänlainen julkisuuden henkilö?

Olen hieman ulapalla tämän asian suhteen :D
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

^ Just tota samaa mietin kuin Vermilkin, saako olla julkisuuden henkilö? ;) Hahmo menee uusiksi jos ei saa, heheh.

Sitten noista tunneista mietin. Kun ropetetaan, pitääkö sitten niistä oppitunneistakin aina kertoa jotakin tmv.? Että jos täytyy niin onko sillä väliä montako kertaa päivässä tunneilla käy ja häh? XD
Vastaa Viestiin