Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Lalina kirjoitti:
Nettei kirjoitti:
Lalina kirjoitti:Shelttiä olen kauan etsinyt !

Lalina - narttu - Blue merle
Pikkuisesta oltaisiin kiinnostuneita. Kuvat olisi jo valmiinakin. Ja luonteen saan kirjoitettua nopeasti. Harrastuksia ja aikaa riittäisi. Paimennusta, tokoa, agilityä ja näyttelyä. Ensinmäisenä paimennus ja näyttelyt. Aktiiviseen kisautukseen pääsisi. Ja pysyvään kotiin !
Pentuja tekisin, kun tuloksia oltaisiin saavutettu. Ilmoittelisin sitten varmasti. Ja muutenkin voin koiran kuulumisia kirjoitella sinulle.

Tulisi Aamuvirkun kenneliin. Samassahan siinä on myös Ajavan kennel. Laji tovereita pikkuiselle ei löydy. Mutta tulisi varmasti toimeen, kahden valkkari neitien kanssa ja ajokoira uroksien. Kisautusesittelyä minulla ei sinulle ole antaa. Titteleitä ei ole kovin päässyt tulemaan, vaikka kalenteria päivitetään päivittäin. Mitä nyt vanhemmalla valkkarilla on pari titteliä edellisen omistajan kisautuksesta. Kisakalenterin näyttöä ajokoiralta.
Kennelin linkin löydät ak: tekstistä !
Kyllähän sullekin pentu lähtee :) Hyvältä kuulostaa. Värin kanssa kuitenkin se ongelma, että Bea on kuitenkin soopeli, eli isä on trikki, tai soopeli (soopeli x bi/ blue merle kielletty). :ss Siksi pennuista ei voi tulla merlejä :s
Okeih. Mulla on tuo muistitikku huoneessani, enkä lähde hakemaan. Siellä olis vain ollut kaikki kuvat. Hm. Ainahan minä voin PIVIKO -kuvat ottaa. Sillä juuri piirtelin soopeli sheltin. Otetaan soopeli naaras ! Väri ei ole koskaan ongelma : D
okei, merkkasin ylös :D
sigma
Nakkisotilas
Viestit: 284
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja sigma »

Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

sigma kirjoitti:Tässä olis
Rosewell's Aamun Kaipuu aka Kipa
hienooaa :D vielä kun Nepahilta sivut saatais niin laittelisin niitä eteenpäin :D
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Bean kanssa saatiin viimeinen KUPI ja nyt Bea on vahvistamaton vPVA!
fannyy
Alkupalat
Viestit: 22
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 7:58 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja fannyy »

Jos siis annat mulle sen pikku pennun, nii siitä tulis soopeli kait :D
''Ketään ei jätetä yksin''
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

fannyy kirjoitti:Jos siis annat mulle sen pikku pennun, nii siitä tulis soopeli kait :D
okei :D Kyllä sä pennun saat ;)

Niin niitä toivomuksia pentueen syntymän ajankohdasta? Onko kukaan kiinnostunut sijoituspennusta?
fannyy
Alkupalat
Viestit: 22
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 7:58 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja fannyy »

16.1.09 ? :'D
''Ketään ei jätetä yksin''
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

fannyy kirjoitti:16.1.09 ? :'D
:DD Nyt kun on Bea jo paimennusvalio, niin saattais muuten vähän aikasemmin toi sopia ;D
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Ei mielellään 17. ja 24 päivä. Muut käy.
LOPETTANUT!!
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Lalina kirjoitti:Ei mielellään 17. ja 24 päivä. Muut käy.
Joo mulle ei sovi 24 päivä, kun pikkuveli lähtee sairaalaan kun siltä otetaan koepala.. Ja sit siitä eteenpäin se kans vähän riippuu et millon se pääsee pois sieltä. :ss

Sopisko teille 20 päivä?
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Nettei kirjoitti:
Lalina kirjoitti:Ei mielellään 17. ja 24 päivä. Muut käy.
Joo mulle ei sovi 24 päivä, kun pikkuveli lähtee sairaalaan kun siltä otetaan koepala.. Ja sit siitä eteenpäin se kans vähän riippuu et millon se pääsee pois sieltä. :ss

Sopisko teille 20 päivä?
Joo, sopii. Tiistai.
LOPETTANUT!!
sigma
Nakkisotilas
Viestit: 284
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja sigma »

Mones pv nää sakemannit sit synty? =)
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

29.12.08 ^^
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Kuunsirppi jo kerkeski ilmottaa et millon nää synty, eli 29.12.2008 juu :) Sigma ilmottelin muuten ton Kipan jo PAKKiin :)
sigma
Nakkisotilas
Viestit: 284
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja sigma »

Oukki doukki. :)
Vastaa Viestiin