okei, merkkasin ylös :DLalina kirjoitti:Okeih. Mulla on tuo muistitikku huoneessani, enkä lähde hakemaan. Siellä olis vain ollut kaikki kuvat. Hm. Ainahan minä voin PIVIKO -kuvat ottaa. Sillä juuri piirtelin soopeli sheltin. Otetaan soopeli naaras ! Väri ei ole koskaan ongelma : DNettei kirjoitti:Kyllähän sullekin pentu lähtee :) Hyvältä kuulostaa. Värin kanssa kuitenkin se ongelma, että Bea on kuitenkin soopeli, eli isä on trikki, tai soopeli (soopeli x bi/ blue merle kielletty). :ss Siksi pennuista ei voi tulla merlejä :sLalina kirjoitti:Shelttiä olen kauan etsinyt !
Lalina - narttu - Blue merle
Pikkuisesta oltaisiin kiinnostuneita. Kuvat olisi jo valmiinakin. Ja luonteen saan kirjoitettua nopeasti. Harrastuksia ja aikaa riittäisi. Paimennusta, tokoa, agilityä ja näyttelyä. Ensinmäisenä paimennus ja näyttelyt. Aktiiviseen kisautukseen pääsisi. Ja pysyvään kotiin !
Pentuja tekisin, kun tuloksia oltaisiin saavutettu. Ilmoittelisin sitten varmasti. Ja muutenkin voin koiran kuulumisia kirjoitella sinulle.
Tulisi Aamuvirkun kenneliin. Samassahan siinä on myös Ajavan kennel. Laji tovereita pikkuiselle ei löydy. Mutta tulisi varmasti toimeen, kahden valkkari neitien kanssa ja ajokoira uroksien. Kisautusesittelyä minulla ei sinulle ole antaa. Titteleitä ei ole kovin päässyt tulemaan, vaikka kalenteria päivitetään päivittäin. Mitä nyt vanhemmalla valkkarilla on pari titteliä edellisen omistajan kisautuksesta. Kisakalenterin näyttöä ajokoiralta.
Kennelin linkin löydät ak: tekstistä !
Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
-
sigma
- Nakkisotilas
- Viestit: 284
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
hienooaa :D vielä kun Nepahilta sivut saatais niin laittelisin niitä eteenpäin :Dsigma kirjoitti:Tässä olis
Rosewell's Aamun Kaipuu aka Kipa
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Bean kanssa saatiin viimeinen KUPI ja nyt Bea on vahvistamaton vPVA!
-
fannyy
- Alkupalat
- Viestit: 22
- Liittynyt: To Tammi 01, 2009 7:58 pm
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Jos siis annat mulle sen pikku pennun, nii siitä tulis soopeli kait :D
''Ketään ei jätetä yksin''
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
okei :D Kyllä sä pennun saat ;)fannyy kirjoitti:Jos siis annat mulle sen pikku pennun, nii siitä tulis soopeli kait :D
Niin niitä toivomuksia pentueen syntymän ajankohdasta? Onko kukaan kiinnostunut sijoituspennusta?
-
fannyy
- Alkupalat
- Viestit: 22
- Liittynyt: To Tammi 01, 2009 7:58 pm
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
16.1.09 ? :'D
''Ketään ei jätetä yksin''
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
:DD Nyt kun on Bea jo paimennusvalio, niin saattais muuten vähän aikasemmin toi sopia ;Dfannyy kirjoitti:16.1.09 ? :'D
-
tellu.
- Analysaattori
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Ei mielellään 17. ja 24 päivä. Muut käy.
LOPETTANUT!!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Joo mulle ei sovi 24 päivä, kun pikkuveli lähtee sairaalaan kun siltä otetaan koepala.. Ja sit siitä eteenpäin se kans vähän riippuu et millon se pääsee pois sieltä. :ssLalina kirjoitti:Ei mielellään 17. ja 24 päivä. Muut käy.
Sopisko teille 20 päivä?
-
tellu.
- Analysaattori
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Joo, sopii. Tiistai.Nettei kirjoitti:Joo mulle ei sovi 24 päivä, kun pikkuveli lähtee sairaalaan kun siltä otetaan koepala.. Ja sit siitä eteenpäin se kans vähän riippuu et millon se pääsee pois sieltä. :ssLalina kirjoitti:Ei mielellään 17. ja 24 päivä. Muut käy.
Sopisko teille 20 päivä?
LOPETTANUT!!
-
sigma
- Nakkisotilas
- Viestit: 284
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Mones pv nää sakemannit sit synty? =)
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
29.12.08 ^^
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Kuunsirppi jo kerkeski ilmottaa et millon nää synty, eli 29.12.2008 juu :) Sigma ilmottelin muuten ton Kipan jo PAKKiin :)
-
sigma
- Nakkisotilas
- Viestit: 284
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Oukki doukki. :)