Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!
-
Nepah
- Alkupalat
- Viestit: 29
- Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 6:24 pm
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Nyt olen taas, täällä, netti on ollut pimeänä 4 päivää ja sitä ennen oli joulukiireitä joten enole ehtunyt olemaan täällä :)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Rupeetkos tekeen penikalle sivuja? ;)Nepah kirjoitti:Nyt olen taas, täällä, netti on ollut pimeänä 4 päivää ja sitä ennen oli joulukiireitä joten enole ehtunyt olemaan täällä :)
-
Nepah
- Alkupalat
- Viestit: 29
- Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 6:24 pm
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
jep, tekemässä kokoajan... :)Nettei kirjoitti:Rupeetkos tekeen penikalle sivuja? ;)Nepah kirjoitti:Nyt olen taas, täällä, netti on ollut pimeänä 4 päivää ja sitä ennen oli joulukiireitä joten enole ehtunyt olemaan täällä :)
-
Nepah
- Alkupalat
- Viestit: 29
- Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 6:24 pm
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
tässä nyt jotain, luonne ja sukutaulu puuttuvat vielä mutta niitä en enää tänään ehdi tekemään! :)
-
Milou
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 110
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 10:34 pm
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
jos saksanpaimenilta tulee palautuksia, niin mulla olis viel tilaa :D
MISS YOU
-
seibrin
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1073
- Liittynyt: Su Marras 09, 2008 12:44 am
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
-
AD RTK1 RTK2 C.I.B. POHJ MVA FI MVA SE MVA NO MVA DK MVA EE MVA LV MVA RU MVA RKF-V FINNSIEGER Wanhan Purolan Wallstreet "Resko"
C.I.B FI MVA SE MVA EE MVA Lamigras Black Younger Panther "Kasko"
† muistoissa rakas Lamigras Black Pride Panther "Amor" 2003-2014
snautserit.net
C.I.B FI MVA SE MVA EE MVA Lamigras Black Younger Panther "Kasko"
† muistoissa rakas Lamigras Black Pride Panther "Amor" 2003-2014
snautserit.net
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Okei :) Pistän nimen talteen.Milou kirjoitti:jos saksanpaimenilta tulee palautuksia, niin mulla olis viel tilaa :D
Okei. :sseibrin kirjoitti:Pakko perua shelttipennun varaus :(
Eli yksi shelttipentu sitten vapaana.
Miten on kuvien laita? Onko teillä näytellä kuvia mitä ootte suunnitellu? ;)
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Shelttipentue vaikuttaa kivalta - pitää miettiä. :)
/joo elikkä, voisin ottaa yhden shelttipennun Rock On sheltiesiin, vielä todella kesken olevaan shetlanninlammaskoiriin erikoistuneeseen kenneliini. Toki mulla on myös Geewas. Viljalta voit katsoa kisanäyttöä, siihen olen erittäin tyytyväinen. Rock On'issa ei vielä shelttejä ole - Geewasista Clara siirtyy Rock On'iin, lisäksi Evieltä ja Viukilta tulee pentu, tämä olis neljäs (tai viides, jos päädyn tekemään evm-sukuisenkin).
Kisaisimme ainakin aluksi paimennuksessa, agilityssä, maastoesteissä, näyttelyissä ja PE- kokeissa. BH- kokeen suoritan myös jokaisella koirallani. Kuvaluvat on Fairwoodista, sieltä jotkut kuvat otan käyttöön, riippuu päädynkö urokseen vai narttuun. Niin, elikkä miltä kuulostaisi? Tää on todella nopeasti kirjoitettu viesti, kysy jos jotain jäi kertomatta. :)
/joo elikkä, voisin ottaa yhden shelttipennun Rock On sheltiesiin, vielä todella kesken olevaan shetlanninlammaskoiriin erikoistuneeseen kenneliini. Toki mulla on myös Geewas. Viljalta voit katsoa kisanäyttöä, siihen olen erittäin tyytyväinen. Rock On'issa ei vielä shelttejä ole - Geewasista Clara siirtyy Rock On'iin, lisäksi Evieltä ja Viukilta tulee pentu, tämä olis neljäs (tai viides, jos päädyn tekemään evm-sukuisenkin).
Kisaisimme ainakin aluksi paimennuksessa, agilityssä, maastoesteissä, näyttelyissä ja PE- kokeissa. BH- kokeen suoritan myös jokaisella koirallani. Kuvaluvat on Fairwoodista, sieltä jotkut kuvat otan käyttöön, riippuu päädynkö urokseen vai narttuun. Niin, elikkä miltä kuulostaisi? Tää on todella nopeasti kirjoitettu viesti, kysy jos jotain jäi kertomatta. :)
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Mielelläni mä sulle pennun annan, hyvältä kuulostaa. :)Juulia kirjoitti:Shelttipentue vaikuttaa kivalta - pitää miettiä. :)
/joo elikkä, voisin ottaa yhden shelttipennun Rock On sheltiesiin, vielä todella kesken olevaan shetlanninlammaskoiriin erikoistuneeseen kenneliini. Toki mulla on myös Geewas. Viljalta voit katsoa kisanäyttöä, siihen olen erittäin tyytyväinen. Rock On'issa ei vielä shelttejä ole - Geewasista Clara siirtyy Rock On'iin, lisäksi Evieltä ja Viukilta tulee pentu, tämä olis neljäs (tai viides, jos päädyn tekemään evm-sukuisenkin).
Kisaisimme ainakin aluksi paimennuksessa, agilityssä, maastoesteissä, näyttelyissä ja PE- kokeissa. BH- kokeen suoritan myös jokaisella koirallani. Kuvaluvat on Fairwoodista, sieltä jotkut kuvat otan käyttöön, riippuu päädynkö urokseen vai narttuun. Niin, elikkä miltä kuulostaisi? Tää on todella nopeasti kirjoitettu viesti, kysy jos jotain jäi kertomatta. :)
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Hieno juttu! =) Yritän ennen pentujen syntymää saada Rock On'in julkaisukuntoon, teen tässä just ekan koiran sivuja, kohta on siis antaa myös sivunäyttöä. ;)
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
okei, kiva juttu :)Juulia kirjoitti:Hieno juttu! =) Yritän ennen pentujen syntymää saada Rock On'in julkaisukuntoon, teen tässä just ekan koiran sivuja, kohta on siis antaa myös sivunäyttöä. ;)
//pentueen syntymäpäivä lähenee.. :) onkos kuinka monella tulevaisuuden suunnitelmissa tehdä pentue?
-
tellu.
- Analysaattori
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Ainiin, pentue syntyy 20. päivä. Mahtavaa : D
Katsotaan jos piirrtän itse koiran tai pyydän Iivaa :)
Ajattelin nartulle pentuja, jos tuloksia tulee. Muuten ei pentuja tule. Että näyttelyssä kun saisi jotain valioarvoja ja paimennuksenvalio tietenkin ensinmäiseksi ! Agilityäkin yritetään : D
Katsotaan jos piirrtän itse koiran tai pyydän Iivaa :)
Ajattelin nartulle pentuja, jos tuloksia tulee. Muuten ei pentuja tule. Että näyttelyssä kun saisi jotain valioarvoja ja paimennuksenvalio tietenkin ensinmäiseksi ! Agilityäkin yritetään : D
LOPETTANUT!!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Pentueiden teeton kanssa tulee se vastaan, että pentuja saa olla maksimissaan 2-3. Suku nimittäin jo aika yleinen, ja Bean puolveljelle suunnitteilla kanssa pentue, ja puolsisarkin saa pentueen tässä lähiaikoina.Lalina kirjoitti:Ainiin, pentue syntyy 20. päivä. Mahtavaa : D
Katsotaan jos piirrtän itse koiran tai pyydän Iivaa :)
Ajattelin nartulle pentuja, jos tuloksia tulee. Muuten ei pentuja tule. Että näyttelyssä kun saisi jotain valioarvoja ja paimennuksenvalio tietenkin ensinmäiseksi ! Agilityäkin yritetään : D
Kuvista sen verran, että itse voin Tampereen KV'stä yrittää kuvailla teidän pennuille kuvia, jos kiinnostaa, ja omalta kehältäni kerkeän. Oman koiran kanssa menossa sinne, ja jos shelttikehällä kerkeäisi pyörähtämään, niin voisin mahdollisesti teille kuvailla :) Mä voin kisautusapua antaa kanssa halukkaille joissain lajeissa, jos tarvetta tulee :)
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Riippuu vähän. :--) Ajattelin nyt ottaa uroksen, sillä en välttämättä teetä pentuetta, mutta jos menestystä ihan hurjana tulee niin voisin vaikkapa kahden pennun pentuetta miettiä. Kuvat otan varmaan tältä koiralta, tykkään tuosta aika lailla! Mitäs mieltä te olette?
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Tosi komea sheltti siinä! Mun puolesta kuvat sopii ;)Juulia kirjoitti:Riippuu vähän. :--) Ajattelin nyt ottaa uroksen, sillä en välttämättä teetä pentuetta, mutta jos menestystä ihan hurjana tulee niin voisin vaikkapa kahden pennun pentuetta miettiä. Kuvat otan varmaan tältä koiralta, tykkään tuosta aika lailla! Mitäs mieltä te olette?
