Englanninsetteripentue / syntyneet

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
suski
Alkupalat
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2009 11:59 am

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja suski »

Otatko vielä varauksia vastaan ? Jos otat niin mulle uros, Cottongrass Passion Player.

Tulevaisuudesta pikkaisen --> Pentu menisi kisaukseen, näyttelyihin ja muihin lajeihin. Kisaisin n. 2-4 kertaa kuukaudessa, ja pentu tulisi minun tulevaan kenneliini, mutta näin alkuun yksityiseksi.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

suski, kyllä vielä ehtii (: varaan sulle pennun.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
suski
Alkupalat
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2009 11:59 am

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja suski »

Kiitos.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Pennut syntyvät siis 21.2 mutta sivuilla ei ole kiire!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Janita kerkeet vielä hyvin! Laitanpa sulle varausta. Nyt tulikin pentue ihan maksimikokoonsa, vaikka alussa suurin osa peruikin varauksensa :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Janita, nimestä vielä - keksitkö itse vai löysitkö tuolta jonkun kivan?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
con
Alkupalat
Viestit: 46
Liittynyt: To Helmi 19, 2009 11:00 am

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja con »

Nyyh, jos joku ei otakaan niin mulle voi tarjota =)
KuvaKuva Kuva KuvaSaa clikkailla.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ Tehdään näin (: Tosin minulla on yksi uros, jonka voisin antaa puoliomistukseen/omistukseen, mikäli kiinnostaa, pistä yksäriä ;>

Janita, oolrait (:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

nostellaanpa tätä (:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja mio »

multa saat tässä ihan pian sivuja, tekaisen ne yhtäkkiä loppuun. :--)
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

lonny katsoin kuvia tarkemmin ja huomasin, että kuvissa esiintyykin uros, eli kuvia en voi sulle antaa :/
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja mio »

  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Vastaa Viestiin