Englanninsetteripentue / syntyneet
-
suski
- Alkupalat
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ke Helmi 18, 2009 11:59 am
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Otatko vielä varauksia vastaan ? Jos otat niin mulle uros, Cottongrass Passion Player.
Tulevaisuudesta pikkaisen --> Pentu menisi kisaukseen, näyttelyihin ja muihin lajeihin. Kisaisin n. 2-4 kertaa kuukaudessa, ja pentu tulisi minun tulevaan kenneliini, mutta näin alkuun yksityiseksi.
Tulevaisuudesta pikkaisen --> Pentu menisi kisaukseen, näyttelyihin ja muihin lajeihin. Kisaisin n. 2-4 kertaa kuukaudessa, ja pentu tulisi minun tulevaan kenneliini, mutta näin alkuun yksityiseksi.
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
suski, kyllä vielä ehtii (: varaan sulle pennun.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
suski
- Alkupalat
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ke Helmi 18, 2009 11:59 am
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Pennut syntyvät siis 21.2 mutta sivuilla ei ole kiire!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Janita kerkeet vielä hyvin! Laitanpa sulle varausta. Nyt tulikin pentue ihan maksimikokoonsa, vaikka alussa suurin osa peruikin varauksensa :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Janita, nimestä vielä - keksitkö itse vai löysitkö tuolta jonkun kivan?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
-
con
- Alkupalat
- Viestit: 46
- Liittynyt: To Helmi 19, 2009 11:00 am
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Nyyh, jos joku ei otakaan niin mulle voi tarjota =)
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
^ Tehdään näin (: Tosin minulla on yksi uros, jonka voisin antaa puoliomistukseen/omistukseen, mikäli kiinnostaa, pistä yksäriä ;>
Janita, oolrait (:
Janita, oolrait (:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
nostellaanpa tätä (:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
multa saat tässä ihan pian sivuja, tekaisen ne yhtäkkiä loppuun. :--)
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
lonny katsoin kuvia tarkemmin ja huomasin, että kuvissa esiintyykin uros, eli kuvia en voi sulle antaa :/
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::




