mun puolesta vois sitä syntymä-ajankohtaa alkaa sit suunnittelemaan, kaks pentua pentueeseen riittää mulle hyvin, jollen nyt onnistu sotkemaan tähän pentueeseen itelleni vielä poitsua...mut miettiny oon nyt, että jos Nishalle tulee se sijoitusnarttu, niin mulle jää sitten sen koiran pentu sit joskus kotia.. jos teille sopii niin tähän kesälle pentue siis tulisi? teillä mitään rajotuksia, et millon ette pysty pentua ottamaan yms? sen mukaan yritän kans sitten muotoilla sitten sitä syntymäpäivää..
Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
^ hienoa että kiinnostuneita löytyypi enemmän! kuulostaa tosi hyvältä, itelläkin kisautus vähän kausiluontoista, että ei sen puoleen ;) jalostuskäyttö on mun mielestä ok, itteä kovasti kiinnostais ainakin vielä joskus saada Hipin lapsenlapsi 
mun puolesta vois sitä syntymä-ajankohtaa alkaa sit suunnittelemaan, kaks pentua pentueeseen riittää mulle hyvin, jollen nyt onnistu sotkemaan tähän pentueeseen itelleni vielä poitsua...mut miettiny oon nyt, että jos Nishalle tulee se sijoitusnarttu, niin mulle jää sitten sen koiran pentu sit joskus kotia.. jos teille sopii niin tähän kesälle pentue siis tulisi? teillä mitään rajotuksia, et millon ette pysty pentua ottamaan yms? sen mukaan yritän kans sitten muotoilla sitten sitä syntymäpäivää..
mun puolesta vois sitä syntymä-ajankohtaa alkaa sit suunnittelemaan, kaks pentua pentueeseen riittää mulle hyvin, jollen nyt onnistu sotkemaan tähän pentueeseen itelleni vielä poitsua...mut miettiny oon nyt, että jos Nishalle tulee se sijoitusnarttu, niin mulle jää sitten sen koiran pentu sit joskus kotia.. jos teille sopii niin tähän kesälle pentue siis tulisi? teillä mitään rajotuksia, et millon ette pysty pentua ottamaan yms? sen mukaan yritän kans sitten muotoilla sitten sitä syntymäpäivää..
- Silja
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 499
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:59 pm
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Minulle sopii ainakin mikä ajankohta tahansa, tietysti mitä nopeammin sen parempi. 
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
- nisha
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1982
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Mä olen leirillä 7-12.6 niin sinä aikana en voi päivittää kenneliäni. :)
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Sopiskos teille 14.06, eli se taitaapi olla nyt ensi viikon sunnuntai? Mut sitten on vielä noi nimet, mulla ei oo hajuakaan mistään teemoista tällä hetkellä, pitää jotain koittaa kehitellä...
Eli pentueeseen tulee sit näillä näkymin se 2 pentua. :)
// Eli mä ajattelin, jos tästä tulis yhteensattumapentue, nimet on italiaksi, tässä vähän listaa. Oman nimen voi myös keksiä mutta sen pitää alkaa RW´s Coincidenza in (esim. yhteensattuma puistossa), ja nimenhän pitää olla italiaa ja jokin paikka (:
RW´s Coincidenza in Parco
RW´s Coincidenza in Paradiso - Nisha
RW´s Coincidenza in Giardino
RW´s Coincidenza in Sogno
RW´s Coincidenza in Dormita - Silja
RW´s Coincidenza in Plaga
Eli pentueeseen tulee sit näillä näkymin se 2 pentua. :)
// Eli mä ajattelin, jos tästä tulis yhteensattumapentue, nimet on italiaksi, tässä vähän listaa. Oman nimen voi myös keksiä mutta sen pitää alkaa RW´s Coincidenza in (esim. yhteensattuma puistossa), ja nimenhän pitää olla italiaa ja jokin paikka (:
RW´s Coincidenza in Parco
RW´s Coincidenza in Paradiso - Nisha
RW´s Coincidenza in Giardino
RW´s Coincidenza in Sogno
RW´s Coincidenza in Dormita - Silja
RW´s Coincidenza in Plaga
- Silja
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 499
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:59 pm
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Kivoja nimiä, haluaisin tuon RW´s Coincidenza in Dormita. Ja 14. kesäkuuta sopii hyvin.
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
- nisha
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1982
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Miulle vois lähteä RW´s Coincidenza in Paradiso &.&
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
okei kiva ;)
Nisha, onhan sulle vielä ok, että sulle tulee sijotuspupsi? :)
Nisha, onhan sulle vielä ok, että sulle tulee sijotuspupsi? :)
- nisha
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1982
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Joo siis ihan sijoituscollieta olinkin hakemassa :)
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
^
okei, hieno homma!
okei, hieno homma!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
eli nyt siis pennut syntyneet, eli sivuja mulle sitten kahen viikon kuluessa. kisaamisen voi alottaa heti kun on sivut valmiina.
- Silja
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 499
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:59 pm
Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!
Hienoa, kiitti sivuista!
Onnea teille kisakentille, ja laitteleppa kuulumisia vähintään kerran kahessa kuukaudessa, mieluummin toki useemmin ;)
Onnea teille kisakentille, ja laitteleppa kuulumisia vähintään kerran kahessa kuukaudessa, mieluummin toki useemmin ;)
- nisha
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1982
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm
Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!
Tässäpä Coincidenza in Paradison eli Daran sivut. Ja Daralle kuvat näpsäisen Lammin ryhmiksesta 18.7 joko ROP tai VSP- narttukoirasta, toivotaan vain että kyseessä olisi trikki/soopeli. :)
Ps. Bestan (RW's Best Player) kuulumisia: Besta pärjää hyvin pelastuksessa, tytön tittelirivistö onkin nyt BH RH-FL B RH-T A RH-F A :)
Ps. Bestan (RW's Best Player) kuulumisia: Besta pärjää hyvin pelastuksessa, tytön tittelirivistö onkin nyt BH RH-FL B RH-T A RH-F A :)
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!
^ hienoa! kiitosta paljon sivuista ja onnea kisakentille ;)
vautsi, kiitti paljon kuulumisista, toivotaan et sitä menestystä tulee muualtakin :D
// ainiin tosta nimestä piti sanoa, se alkuliite menee RW´s ei RW's :)
vautsi, kiitti paljon kuulumisista, toivotaan et sitä menestystä tulee muualtakin :D
// ainiin tosta nimestä piti sanoa, se alkuliite menee RW´s ei RW's :)
- nisha
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1982
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm
Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!
Niinjuu Bestallekkin uudet kuvat sieltä nappaan, semmoiset ERI- koiran kuvat :) Jos sitten sertejä tytölle tulisi!
// Eli RW´s? Korjaan kun webs toimii.
// Eli RW´s? Korjaan kun webs toimii.
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3

