Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja Minnea »

^ Hui kun on kaunis! :o Mäkin oon saanut kuvaa aikalailla piirrettyä, pitää vielä vähän viimeistellä ja sitten on valmis.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja Henji »

Bahtiyar kiittää. ^^ Odotan innolla kuvan näkemistä. :)

Niin ja muuten mio, kirjoitit yhessä välissä muualla "Henji, toi vika uros näyttää ainakin mammaltaan aika paljon. :----)" kun mietiskelin mitä kuvia nyt käyttäisin. Selvitin juts äsken, että onkos se kummakaan että Bahtiyar vaikuttaa samalta kuin Canli, IRL ne on näes sisaruksia!! xD
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja mio »

oho, no ei ihme että on samaa näköä! :------DDDD

/ tässä on nyt mun poitsun sivut, nimesin hänet hieman mielikuvituksettomasti vain Baliksi
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Avatar
Tuulia
Analysaattori
Viestit: 2735
Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Oijjoi, hienoa että tupsahtelee silkkeneitä maailmaan! :--)

P.s. olen tässä pitänyt vähän hermolomaa virtuaalijuttujen kanssa, khyllä mä täältä vielä tuun.
Kuva
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja Henji »

Jee, Tuulia takas. :D

mio, sivut ok. ^^ Tykkään kyllä tuosta Gryffynin uroksesta, hyvän tyyppinen koira!
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja mio »

mä tykkään siitä kanssa, tuskin se nyt mitään rop-voittoja tulee niittämään sun megasuperkauniiden koirien vierellä mut ihan hyvä se on mulle. <3_<3
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja Henji »

Äläs nyt, kumma jos ei ROPpeja tipu. :D

Harmittaa kun haluttais heti kaapata liuta silkkejä lisää ja etenkin uus narttu samalta evm.-kasvattajalta kuin tän pentueen vanhemmat >:) , mutta nyt kyllä pidän itteni naama seinää vasten enkä ota ennen kuin saan sopivasti tilaa kisakentille. :)
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Multa tulee sivuja sitten ensi viikon puolella. Nyt ei vaan ehdi. Eikä niillä periaatteessa ole vielä kiirekään, kun eihän noi oo vielä ees syntyneet.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja Henji »

Juu, ei hätiä mitiä. :-)

Emolle just Rat Racen nly:stä RYP-1 sija, isälle VSP ja taas CACIB. :)

// Silkit ovat erittäin perusterveitä rotuja, mutta halusin silti käyttää vanhemmat virtuaalisen eläinlääkäriklinikan tarkastuksessa. Nyt siis odottelen vELKiltä tulosta (lonkka-, polvi-, kyynär- ja silmätarkastukset, sydänkuuntelu).
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja Henji »

Synttärit oli eilen, terveystuloksia en ole vELKiltä vanhemmille saanut.
Emo Canli nappasi muuten pienestä näyttelystä BIS-sijan.
Avatar
Tuulia
Analysaattori
Viestit: 2735
Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Oikeesti ihan täydellistä kun kokoajan tulee lisää silkkeneistä kiinnostuneita! :---) Canli on supernnätti!!
Kuva
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja Henji »

Mäki tykkään siitä aivan hirveesti. <3 Harmittaa että aloitin rodun kanssa niin huonosti, että sen ura jäi vain näyttelypuolelle. :/
Avatar
Tuulia
Analysaattori
Viestit: 2735
Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Oikein nolottaa kun mulla ei oo yhtä nättejä silkkejä :----D Mäkin muuten ajattelin teettää pentuja tossa vähän syksymmällä Minnillä. Tai sit cirnekokakaroita, en nyt tiiä.
Kuva
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja Henji »

Äläs nyt, Minni on tosi kaunis, meinasin jo ottaa sen kuvat käyttöön kun sua ei näkyny ja mulla on samasta paikasta luvat! :mrgreen:

Huomasin tolal vinttariyhteisössä että mietit sille pentuja. Meinasin jo varata, mutta taidan kuitenkin ottaa evm. -sukuisen pennun taas Turkista kuten tän nyt syntyneen pentueen vanhemmat. :) Heti kun saan tilaa/aikaa uudelle tällaselle naperolle...
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Mulla alkaa huomenna leiri, joten sivuja voi alkaa odottelemaan viikonloppuna. :)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Vastaa Viestiin