Silkkivinttikoiria Weltraumiin
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
^ Hui kun on kaunis! :o Mäkin oon saanut kuvaa aikalailla piirrettyä, pitää vielä vähän viimeistellä ja sitten on valmis.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Bahtiyar kiittää. ^^ Odotan innolla kuvan näkemistä. :)
Niin ja muuten mio, kirjoitit yhessä välissä muualla "Henji, toi vika uros näyttää ainakin mammaltaan aika paljon. :----)" kun mietiskelin mitä kuvia nyt käyttäisin. Selvitin juts äsken, että onkos se kummakaan että Bahtiyar vaikuttaa samalta kuin Canli, IRL ne on näes sisaruksia!! xD
Niin ja muuten mio, kirjoitit yhessä välissä muualla "Henji, toi vika uros näyttää ainakin mammaltaan aika paljon. :----)" kun mietiskelin mitä kuvia nyt käyttäisin. Selvitin juts äsken, että onkos se kummakaan että Bahtiyar vaikuttaa samalta kuin Canli, IRL ne on näes sisaruksia!! xD
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
oho, no ei ihme että on samaa näköä! :------DDDD
/ tässä on nyt mun poitsun sivut, nimesin hänet hieman mielikuvituksettomasti vain Baliksi
/ tässä on nyt mun poitsun sivut, nimesin hänet hieman mielikuvituksettomasti vain Baliksi
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Tuulia
- Analysaattori
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
- Paikkakunta: Lontoo
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Oijjoi, hienoa että tupsahtelee silkkeneitä maailmaan! :--)
P.s. olen tässä pitänyt vähän hermolomaa virtuaalijuttujen kanssa, khyllä mä täältä vielä tuun.
P.s. olen tässä pitänyt vähän hermolomaa virtuaalijuttujen kanssa, khyllä mä täältä vielä tuun.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Jee, Tuulia takas. :D
mio, sivut ok. ^^ Tykkään kyllä tuosta Gryffynin uroksesta, hyvän tyyppinen koira!
mio, sivut ok. ^^ Tykkään kyllä tuosta Gryffynin uroksesta, hyvän tyyppinen koira!
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
mä tykkään siitä kanssa, tuskin se nyt mitään rop-voittoja tulee niittämään sun megasuperkauniiden koirien vierellä mut ihan hyvä se on mulle. <3_<3
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Äläs nyt, kumma jos ei ROPpeja tipu. :D
Harmittaa kun haluttais heti kaapata liuta silkkejä lisää ja etenkin uus narttu samalta evm.-kasvattajalta kuin tän pentueen vanhemmat >:) , mutta nyt kyllä pidän itteni naama seinää vasten enkä ota ennen kuin saan sopivasti tilaa kisakentille. :)
Harmittaa kun haluttais heti kaapata liuta silkkejä lisää ja etenkin uus narttu samalta evm.-kasvattajalta kuin tän pentueen vanhemmat >:) , mutta nyt kyllä pidän itteni naama seinää vasten enkä ota ennen kuin saan sopivasti tilaa kisakentille. :)
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Multa tulee sivuja sitten ensi viikon puolella. Nyt ei vaan ehdi. Eikä niillä periaatteessa ole vielä kiirekään, kun eihän noi oo vielä ees syntyneet.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Juu, ei hätiä mitiä. :-)
Emolle just Rat Racen nly:stä RYP-1 sija, isälle VSP ja taas CACIB. :)
// Silkit ovat erittäin perusterveitä rotuja, mutta halusin silti käyttää vanhemmat virtuaalisen eläinlääkäriklinikan tarkastuksessa. Nyt siis odottelen vELKiltä tulosta (lonkka-, polvi-, kyynär- ja silmätarkastukset, sydänkuuntelu).
Emolle just Rat Racen nly:stä RYP-1 sija, isälle VSP ja taas CACIB. :)
// Silkit ovat erittäin perusterveitä rotuja, mutta halusin silti käyttää vanhemmat virtuaalisen eläinlääkäriklinikan tarkastuksessa. Nyt siis odottelen vELKiltä tulosta (lonkka-, polvi-, kyynär- ja silmätarkastukset, sydänkuuntelu).
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Synttärit oli eilen, terveystuloksia en ole vELKiltä vanhemmille saanut.
Emo Canli nappasi muuten pienestä näyttelystä BIS-sijan.
Emo Canli nappasi muuten pienestä näyttelystä BIS-sijan.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Tuulia
- Analysaattori
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
- Paikkakunta: Lontoo
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Oikeesti ihan täydellistä kun kokoajan tulee lisää silkkeneistä kiinnostuneita! :---) Canli on supernnätti!!
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Mäki tykkään siitä aivan hirveesti. <3 Harmittaa että aloitin rodun kanssa niin huonosti, että sen ura jäi vain näyttelypuolelle. :/
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Tuulia
- Analysaattori
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
- Paikkakunta: Lontoo
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Oikein nolottaa kun mulla ei oo yhtä nättejä silkkejä :----D Mäkin muuten ajattelin teettää pentuja tossa vähän syksymmällä Minnillä. Tai sit cirnekokakaroita, en nyt tiiä.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Äläs nyt, Minni on tosi kaunis, meinasin jo ottaa sen kuvat käyttöön kun sua ei näkyny ja mulla on samasta paikasta luvat!
Huomasin tolal vinttariyhteisössä että mietit sille pentuja. Meinasin jo varata, mutta taidan kuitenkin ottaa evm. -sukuisen pennun taas Turkista kuten tän nyt syntyneen pentueen vanhemmat. :) Heti kun saan tilaa/aikaa uudelle tällaselle naperolle...
Huomasin tolal vinttariyhteisössä että mietit sille pentuja. Meinasin jo varata, mutta taidan kuitenkin ottaa evm. -sukuisen pennun taas Turkista kuten tän nyt syntyneen pentueen vanhemmat. :) Heti kun saan tilaa/aikaa uudelle tällaselle naperolle...
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Mulla alkaa huomenna leiri, joten sivuja voi alkaa odottelemaan viikonloppuna. :)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä



