Comdamin kelpiet SYNTYNEET!
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet
Muun puolesta sasulle lähtis pentu. Fannilla komee poika!
//: ja sasu pentu lähteepi siulle, nimen saat sitten valkata (:. Kaikki pennut varattu.
//: ja sasu pentu lähteepi siulle, nimen saat sitten valkata (:. Kaikki pennut varattu.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Comdamin kelpiet
Kiitos hirveesti pennusta! =) Ottaisin siis nartun ja nimeksi Outsider. Kutsumanimeä en ole vielä päättänyt, mutta sivut teen jo lähiaikoina kun voi olla että sitten kun pennut syntyy niin en ole kotona.
// Tässä esittäytyy Comdam Outsider alias Rita. (kuvat yritän löytää mahd. pian)
// kirjoitusvirhe korjattu :D
// Tässä esittäytyy Comdam Outsider alias Rita. (kuvat yritän löytää mahd. pian)
// kirjoitusvirhe korjattu :D
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viestit: 963
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet
Mä voisin kanssa ilmoitella, että olen rippileirillä 06-12.07, eli muhun ei saa silloin yhteyttä. Teen sivut joko tulevana viikonloppuna tai heti riparin jälkeen. Eli ei kannata ihmetellä, jos en vastaa viesteihin tuona aikana. (:
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet
Sasulle kiitos sivuista, pikkuinen korjaus vaan: Comdam, ei Condam ;--DD. ja Fanni OK!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Comdamin kelpiet
Teen 21 Guns'ille sivut tällä viikolla, nyt olen keskiviikkoon asti möksällä ja en tällä hitaalla koneella rupea sivuja vääntämään. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet
^ Selvä juttu. :)
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
Elsa
- Toistolla tehoa
- Viestit: 714
- Liittynyt: Ma Kesä 01, 2009 9:20 am
- Paikkakunta: Espoo
Re: Comdamin kelpiet
ot. Luin ekana että Kondomin kelpiet :D
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viestit: 963
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet
Konna esittäytyy! :)
Jos teillä on käytössä mozilla, noi luonteen alla olevat kuvat ei välttämättä lataa, sillon kannattaa päivittää se sivu..
// Konna kiittää kehuista :-D
Jos teillä on käytössä mozilla, noi luonteen alla olevat kuvat ei välttämättä lataa, sillon kannattaa päivittää se sivu..
// Konna kiittää kehuista :-D
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet
Fannille kiitos sivuista, edittailen sivut ekaan viestiin! (--: Komee on.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet
^^ Konnahan on ihan mielettömän komea kelpie. <3_<3
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4754
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:30 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Anni, irkkulikka!
Minä rakentelen juuri sivuja. Olin tyysti unohtanut! :)
//
Mutkis esittäytyy:
http://www.freewebs.com/dogmaticc/mutkis.htm
Mutkis siirtyykin pian uuteen kenneliini, mutta majailee väliaikaisesti Kelpoteamissa.
//
Mutkis esittäytyy:
http://www.freewebs.com/dogmaticc/mutkis.htm
Mutkis siirtyykin pian uuteen kenneliini, mutta majailee väliaikaisesti Kelpoteamissa.
Keep your head high and your middle finger higher.
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Anni, irkkulikka!
Rita on nyt ilmoitettu muutamaan kisaan ja katsellaan minkälaista menestystä tulee. Ilmoittelen sitten kisakuulumisia vaikka yv'llä jos muistan. (:
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Anni, irkkulikka!
^^ Omnonomn, kaunis tytteli! <3_<3
Ja sasu, oonkin tainnut nähdä Ritaa kisoissa.. :--D hienoa!
Ja sasu, oonkin tainnut nähdä Ritaa kisoissa.. :--D hienoa!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4754
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:30 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! irkkulikka/remi!
Mutkis kiittää =). Mekin ollaan jo aloitettu kisaaminen.
Keep your head high and your middle finger higher.
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viestit: 963
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! irkkulikka/remi!
Mä voisin kanssa tulla kertomaan Konnan ekat kuulumiset: Ensimmäisestä näyttelystään Konna sai tulokseksi upeasti ERI1 PU1 ROP SERT. Sen lisäksi ollaan saatu paimennuksen perusrata suoritettua ja tokosta yksi I-palkinto. Pariin muuhunkin kisaan ollaan ilmoittauduttu, joista odotellaan tuloksia. :)
- And you thought the world might end if you just looked the other way

