Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Varattu. Juu ei mitään kiirettä kunhan nyt joskus ne tulee :D
Avatar
Mineas
Ammattimouhoaja
Viestit: 2577
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:56 am
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Mulle Joy (: Olit merkannut mulle vahingossa tuon Enigma, vaikka mialle piti se tulla?
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Ok, varattu!

Oho :D mitäköhän mietin kun merkkasin tollai :D??
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Sain sittenkin kuvaluvat, mutta en vaan tiedä onko jollain muulla jo luvat tuolta. Voisin mä kuitenkin sen pennun huolia jos vain vielä käy, laitan sille sitten vaikkapa pivikot jos löytyy samat kuvat jostain muualta.
Avatar
Emine
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Emine »

Shiroi kirjoitti:Sain sittenkin kuvaluvat, mutta en vaan tiedä onko jollain muulla jo luvat tuolta. Voisin mä kuitenkin sen pennun huolia jos vain vielä käy, laitan sille sitten vaikkapa pivikot jos löytyy samat kuvat jostain muualta.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mistä sait luvat? :--)
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Okkei :)

Uros vai narttu?

Mihin kenneliin?
ja hiukan kisautuksesta jos kerrot :D?
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

mia, oikohan se ollut Behukai tai joku muu sen tapanen...?
cocoa, ääh mä haluun molemmat x') Muttaah ehkä mä uroksen ottasin. Poika tulisi juuri kaksi vuotta pyörineeseen Afterglowiin (linkki ak'ssa) Kisautus on suhteellisen aktiivista ja lajeina voisi toimia ainakin toko, koiratanssi ja hieman kuvista riippuen näyttelyt. Muiden koirien kanssa ollaan harrastettu mm. gilityä ja flyballia joten niitä ehkä kokeillan myös jossain vaiheessa.
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Ok, hyvältä kuulostaa :)

Mulla on luvat myös kyseiseen kenneliin...

Pennut syntyvät viikolla 31.
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

no hmm... mitä kuvia sulla on tuolta käytössä? /ot
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja cocoa »

No eipä oikein mitään :) eli ihan vapaas ti saat mun puolesta sieltä kuvia käyttää!

kasvatillani Sanjaras Amigo on tuo kuva käytössä (suvilla myös siis luvat)
Lilja
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2269
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 4:20 pm
Viesti:

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Silence nimi kelpais mulle.

Ihan tälleen btw, mistä ootte ajatellu ottaa kuvat? Ettei tulis samoja... :roll:
vuoden seko & erikoisin tapaus 2011
x blog x art blog x youtube x
x tumblr x twitter x flickr x
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Ai nimi unohtu, mulle vois tulla toi Glow
Lilja
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2269
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 4:20 pm
Viesti:

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Nosto! :D

Milloin olis pentue syntymässä, kun eletään jo heinäkuun loppupuolella... :roll:
vuoden seko & erikoisin tapaus 2011
x blog x art blog x youtube x
x tumblr x twitter x flickr x
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Laitoin tuonne että viikolla 31. eikös se ole seuraava viikko.

tarkka aika on 28.7.
Avatar
Emine
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Emine »

Amyaki kirjoitti:Ihan tälleen btw, mistä ootte ajatellu ottaa kuvat? Ettei tulis samoja... :roll:
Mun kuvaluvat ainakin näkee täältä Nauriksen copyright -sivulta :--)
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
Vastaa Viestiin