Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Garnet
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!

Viesti Kirjoittaja Garnet »

iik! Mä saan evy-ltä AWn pennun! Kiitos paljon evy-!
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!

Viesti Kirjoittaja Eve »

:mrgreen: ja muistakki sit se kisautus, koska luovuin tässä nyt periaatteessa omasta pennustani.
Avatar
Garnet
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!

Viesti Kirjoittaja Garnet »

Tietenkin :-D
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
Sintsu
Epätoivoinen katse
Viestit: 440
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Kun se nimi nyt kerran vapautui, niin minä voisin ottaa AW's So Addicted to You:n
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!

Viesti Kirjoittaja Eve »

Sintsulle se. Pennut syntyy 01.08. jos teillä ei ole mitään sitä vastaan? Sen takia nopeutin, kun itselleni ei sitä pentua tule.
Avatar
Garnet
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!

Viesti Kirjoittaja Garnet »

Minulle käy ;)
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
Sintsu
Epätoivoinen katse
Viestit: 440
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Minullekin sopii ihan hyvin. Kuvia ei tosin välttämättä ole vielä siihen mennessä, mutta ne tulee sitten myöhemmin, voihan sitä alkaa jo kisata käyttölajeissa.
Liv
Lassien tassuhiki
Viestit: 3486
Liittynyt: La Helmi 21, 2009 2:31 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Liv »

Hyvin sopii! :)
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Eve »

Selvä, sivuja saa laitella täsnäin ja kisauksen aloittaa 01.08.
Liv
Lassien tassuhiki
Viestit: 3486
Liittynyt: La Helmi 21, 2009 2:31 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Liv »

Sivut vielä hituc kesken mut valmistuu täs

Sieni.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Eve »

Kiitos, Garnet ja Sintsukin voisivat sivuosoja pistellä : )
Sintsu
Epätoivoinen katse
Viestit: 440
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Tässä on ollut kaikenlaista menoa enkä ole koneelle juuri päässyt, teen sivut valmiiksi tänään tai huomenna.

// Aada esittäytyy. Se on niin nuori että en vielä aloita kisaamista käyttölajeissa, mutta kunhan saan AVO kuvat piirrettyä niin sitten.
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Eve »

Kiitos Sintsu.

GARNETILTA SIVUJA VIIKON KULUESSA!
Avatar
Garnet
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? GARNET!

Viesti Kirjoittaja Garnet »

Mähän olen sivut sinulle jo antanut? Kuvat edelleen uupuu, mutta tässä Lea
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? GARNET!

Viesti Kirjoittaja Eve »

^ aijaa, kiva tietää. mut kiitos kaikille sivuista ja onnea kisakentille.
Vastaa Viestiin