Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?
- Garnet
- Alkupalat
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!
iik! Mä saan evy-ltä AWn pennun! Kiitos paljon evy-!
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
-
Eve
- Kanada
- Viestit: 1414
- Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!
- Garnet
- Alkupalat
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!
Tietenkin :-D
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
-
Sintsu
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 440
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!
Kun se nimi nyt kerran vapautui, niin minä voisin ottaa AW's So Addicted to You:n
-
Eve
- Kanada
- Viestit: 1414
- Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!
Sintsulle se. Pennut syntyy 01.08. jos teillä ei ole mitään sitä vastaan? Sen takia nopeutin, kun itselleni ei sitä pentua tule.
- Garnet
- Alkupalat
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!
Minulle käy ;)
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
-
Sintsu
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 440
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? SINTSU!
Minullekin sopii ihan hyvin. Kuvia ei tosin välttämättä ole vielä siihen mennessä, mutta ne tulee sitten myöhemmin, voihan sitä alkaa jo kisata käyttölajeissa.
-
Liv
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3486
- Liittynyt: La Helmi 21, 2009 2:31 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?
Hyvin sopii! :)
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Eve
- Kanada
- Viestit: 1414
- Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?
Selvä, sivuja saa laitella täsnäin ja kisauksen aloittaa 01.08.
-
Liv
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3486
- Liittynyt: La Helmi 21, 2009 2:31 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Eve
- Kanada
- Viestit: 1414
- Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?
Kiitos, Garnet ja Sintsukin voisivat sivuosoja pistellä : )
-
Sintsu
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 440
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?
Tässä on ollut kaikenlaista menoa enkä ole koneelle juuri päässyt, teen sivut valmiiksi tänään tai huomenna.
// Aada esittäytyy. Se on niin nuori että en vielä aloita kisaamista käyttölajeissa, mutta kunhan saan AVO kuvat piirrettyä niin sitten.
// Aada esittäytyy. Se on niin nuori että en vielä aloita kisaamista käyttölajeissa, mutta kunhan saan AVO kuvat piirrettyä niin sitten.
-
Eve
- Kanada
- Viestit: 1414
- Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?
Kiitos Sintsu.
GARNETILTA SIVUJA VIIKON KULUESSA!
GARNETILTA SIVUJA VIIKON KULUESSA!
- Garnet
- Alkupalat
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? GARNET!
Mähän olen sivut sinulle jo antanut? Kuvat edelleen uupuu, mutta tässä Lea
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
-
Eve
- Kanada
- Viestit: 1414
- Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm
Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? GARNET!
^ aijaa, kiva tietää. mut kiitos kaikille sivuista ja onnea kisakentille.
