Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- lukkoon
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- nimet
Ratapihan Mr. Jam Jam &.&
EDIT/
jos en viel sul maininnut niin en halua jalostuskoiraa vain kisakoiran :)
EDIT/
jos en viel sul maininnut niin en halua jalostuskoiraa vain kisakoiran :)
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- nimet
^ Varailen! Joo siis jalostusoikeuden sai Minnea, joten sinä olisit saanutkin vain kisakoiran. :-D
Nyt kun saisi pentujen värejä sekä kuvia nähtäväksi. :-3 Pennut syntyvät viikolla 33, eli ensi viikolla!
Nyt kun saisi pentujen värejä sekä kuvia nähtäväksi. :-3 Pennut syntyvät viikolla 33, eli ensi viikolla!
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Jael
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1123
- Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 1:10 pm
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- syntyvät viikolla 33
Ajattelin että otan pennun kuvat Joensuussa jos siellä on narttuja.Kun eikö niitäkin ollut tulossa vain kaksi ..?Mutta kumminkin näytämpä kuvat kun saan otettua ^^
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- syntyvät viikolla 33
^ Okei Jassu! Muilta kuvia?
edit/ ok sasu! Vielä Minnea?
edit/ ok sasu! Vielä Minnea?
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- syntyvät viikolla 33
Minä en saanu Iisalmessa kuvattua, lähetin ainakin 15 kenneliin lupakyselyt ja yksi on vastannut kieltävästi muut eivät mitään. Laitan lisä kyselyitä kunhan kerkeen.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- syntyvät viikolla 33
Yritän Heinolasta saada kuvia, jos ei onnaa niin piirrän ;> Todnäk harmaa mala olisi tulossa.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SYNTYNEET
Pennut syntyneet! Sivut siis enemmän kuin tervetulleita. Ja koska en tiedä pentujen värejä vielä (koska ette ole saaneet hankittua kuvia), niin rekisteröin pentueen sitten kunhan kaikilla on kuvat.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Jael
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1123
- Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 1:10 pm
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SYNTYNEET
sanon voi kakkeli en saanut malamutista kuvia joensuussa kun olin aina itse kehässä :(mutta minulla on kuvat koiralle :)
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SYNTYNEET
^ Ok!
SIVUJA?
SIVUJA?
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Jael
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1123
- Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 1:10 pm
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SYNTYNEET
Kun kuvan siihen laitan niin sivut valmiit ^^
edit//Tässä tämä teidän kasvatti nimeksi tuli Alma .Kun ei tullut Sunshinesta muuta mieleen ^^
edit//Tässä tämä teidän kasvatti nimeksi tuli Alma .Kun ei tullut Sunshinesta muuta mieleen ^^
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SYNTYNEET
^ Kiitos sivuista, on nätti tyttö! :-)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- MINNEA JA SASU
Makke siitä tuli. Pahoittelen sivujen myöhästymistä! Toivotaan, että saan bongattua jotain kuvia huomenna.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- MINNEA JA SASU
^ Kiitokset sivuista! Kasvattajatäti sitten kattelee sivuja jos sinne joskus kuvia sitten ilmestyisi. =)
edit/ asia ok! :-)
edit/ asia ok! :-)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SASU
Joo en tullut kuvanneeksi yhtään mitään tänään, joten piirroskuvia voi sitten odotella pojalle tulevan. (:
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SASU
Mulle ei ole vieläkään mistään kuvia kuulunut valitettavasti. Ja sivuthan ilmoittelin jo tuolla edellisellä sivulla. Toivon nyt että joku kasvattaja vastaisi myöntävästi tai saisin jostain muualta kuvat.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
