Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /NIMET!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mulle ainakin käy mainiosti!
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Käy minullekin vallan hyvin :)
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Sivut tulevat jo tässä. Onko kuvien copyt ok?
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!

Viesti Kirjoittaja Fanni »

^Kiitos paljon sivuista, oikein mukavalta näyttävät! :)

// Niin ja koira kuvissa on sitten Carnoustie's La Dolce Vita, mikäli mitään sillä tiedolla teet.
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Muokattu :) Sovitaan niitä kisautusjuttuja vaikka yksärillä lähempänä syntymäaikaa?
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!

Viesti Kirjoittaja Fanni »

^ Voidaan katsoa niitä kisautusjuttuja sitten yksärillä jossain vaiheessa.

Del synnytti tänään aamuyöstä odotetusti kolme kaunista pentua, kaksi narttua ja yhden uroksen. Kisaamisen saa aloittaa ihan omaan tahtiin ja kuulumisia olisi kiva saada sitten, kun jonkinlaisia tuloksia alkaa tulemaan. :) Spyrolta odotan vielä sivuja, niillä ei toki minkäänlaista kiirettä, sillä itsekään en ole vielä tehnyt sivuja. Bright New Dawnin sivut tulevat sitten kun saan Blackenna'siin uuden leiskan. :-)

Eipä tässä sitten mitään muuta, kuin onnea uuden pennun omistajille!
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Tässä tulee hirmuinen Venga! Poikasen sivuilla ei ole vielä kuvia, eikä luonnekuvausta, mutta ne tulevat kyllä, kunhan kerkeän ne laittaa :)
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Voisinkin sanoa tänne, että tuon Violetin sivun pääte muuttui .html:stä .php:ksi :D Eli siis uudet sivut täällä (huomaa BH!).
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Kiitos Spyrolle sivuista, oikein hyvältä näyttävät! :)
Kiitos myös Kirsille ilmoituksesta. Hienoa, että olette saaneet jo vähän kisamenestystäkin!

Mä yritän saada mulle jäävän pennun sivut tänään valmiiksi.
/ Blackenna's Bright New Dawn esittäytyy! Nyt kun kaikkien pentujen sivut on saatu, niin tämän topickin voi lukottaa. Mä lähettelen Kirsille ja Spyrolle sitten yksityisviestiä, kun saan tehtyä pentueelle oman sivun. (:
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Vastaa Viestiin