>Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
-
Indi
- Ei riitä.
- Viestit: 396
- Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Hei! Tulin ilmoittelemaan Tulitikkutehtaan Tytön sivuja :) Kutsumanimeksi tulee sitten Tippy
Niih eli tässä olis sivut!
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Noniih, mahtavaa! :>> Pennuthan syntyvät 11. päivä, että sitten saa kisoissakin jo alkaa käymään 8) Hyvät sivut Hippu! :>
// Niin joo, Vivienne, sulta vielä odotan sivuja, jos tuo sivun osoite vaihtuu, kun sulle taitaakin tulla narttu? :>
// Niin joo, Vivienne, sulta vielä odotan sivuja, jos tuo sivun osoite vaihtuu, kun sulle taitaakin tulla narttu? :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- Vivienne
- Nakkisotilas
- Viestit: 296
- Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Joo osote vaihtuu :D Tänään tulee meidän neitosen sivut :) Sori tää sählinki..
E 22:20 // En ole saanut iltapäivän jälkeen websia toimimaan lagin takia joten katson huomenna uudelleen niiden sivujen tekemistä 8/
E 22:20 // En ole saanut iltapäivän jälkeen websia toimimaan lagin takia joten katson huomenna uudelleen niiden sivujen tekemistä 8/
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Tääkin loppui jo.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
- Vivienne
- Nakkisotilas
- Viestit: 296
- Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Dita onpi hän :> Nyt jos onnistui 
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Tääkin loppui jo.
-
Indi
- Ei riitä.
- Viestit: 396
- Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Vitsit ootte saanu tosi hyvät kuvat :o Oon ihan kade >:| 
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Vivienne, doodiih, eiköhän se nyt oo mallillaan! :D
Hippu, hyväthän on sullakin ;D
NIIN ja hei, isän puolelle jos sukua tahtoo laittaa niin tässä :> ;
ii: Scouting Diamonds
ie: Dupreé of Tattichis
Ja sitte; osallistukaa nyt ihmeessä Maailmanvoittajanäyttelyyn, Suomen Voittajanäyttelyyn sekä Amerikan Voittajanäyttelyyn, niin voin ilmoittautua sitten kasvattajaluokkaan ;> Kattotaan tulisko sieltä ROP-kasvattaja titteliä! :>
Hippu, hyväthän on sullakin ;D
NIIN ja hei, isän puolelle jos sukua tahtoo laittaa niin tässä :> ;
ii: Scouting Diamonds
ie: Dupreé of Tattichis
Ja sitte; osallistukaa nyt ihmeessä Maailmanvoittajanäyttelyyn, Suomen Voittajanäyttelyyn sekä Amerikan Voittajanäyttelyyn, niin voin ilmoittautua sitten kasvattajaluokkaan ;> Kattotaan tulisko sieltä ROP-kasvattaja titteliä! :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Indi
- Ei riitä.
- Viestit: 396
- Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Pitääpä ilmottautua! Yritän viimestään tänään iltapäivällä, kun nyt on jo hiukka kiire kouluun 
//Noih, nyt on sitten mekin osallistuttu =)
//Noih, nyt on sitten mekin osallistuttu =)
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Mahtavaa! :D
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- Vivienne
- Nakkisotilas
- Viestit: 296
- Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Dita onkin jo ilmoitettu ties mihin, niinkuin tiesitkin jo :) Nyt on vain lähes joka lajin ALO't ovat täyttyneet tosi nopeasti, niin ei koiratanssia tai agia olla vielä saatu harrastettua :{
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Tääkin loppui jo.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Joo, huomasinkin että Dita on jo päässyt kivasti kisakentille. Tokossa varsinkin ALO-luokat täyttyy ihan huimaa vauhtia, itsekään en ikinä ehdi mukaan :/
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Indi
- Ei riitä.
- Viestit: 396
- Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Mä pääsin juuri ja juuri mukaan yhteen toko kisaan :) Harmittaa, kun noita bh-kokeita ei tunnu tulevan yhtään ja nekin täyttyy niin hirveen nopeesti :(
