Virtuaalikoirat kiinnostelis!

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
nimetön

Virtuaalikoirat kiinnostelis!

Viesti Kirjoittaja nimetön »

Eli siis, yhtäkkisenä päähänpistona sain idean kokeilla virtuaalikoiramaailmaa, ja miksei myös kissapuolta vois kokeilla, (jos sellaista edes on?).
Mitä kaikkea mun tarttis tietää tästä, & eroaako se erityisesti paljonkin hevospuolelta?
Erityisesti kiinnostelis lemmikkikoirien kanssa harrastella erityisesti agilitya ja muita kisoja. (Pääpainona tietenkin russelit ja huskyt)
Kennelit tai sen sellaiset ei niinkään kiinnosta.

Onko kissoille vielä mitään samankaltaista kuin koira/hevospuolella? Esim: mitään kisoja kissoille ynnä muuta?
Avatar
DeeHukka
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 589
Liittynyt: Ke Tammi 06, 2016 4:02 pm
Viesti:

Re: Virtuaalikoirat kiinnostelis!

Viesti Kirjoittaja DeeHukka »

Tervetuloa foorumille ja toivottavasti myös virtuaalikoirien pariin! Meillä on täällä nykyään surullisen pieni harrastajaporukka, mikä tietysti vaikuttaa suoraan myös harrastuksen aktiivisuuteen, ja otetaan mieluusti uusia mukaan :biggrin: Ainakin huskyilla on joitain kasvattajiakin (minä mukaan lukien), niin niitä saattaa jossain kohtaa löytää myös suvullisina myynnistä tältä foorumilta!

Koirien kanssa kisaaminen on vähän niin kuin hevospuolen porrastetut ilman automatisointia, eli koirien kanssa kavutaan alimmista luokista ylimpiin keräämällä sijoituksia. VFCI:n liittolistauksesta voi löytää kaikkien eri lajien liitot ja niiden sivuilta jokaisen lajin kilpailuohjeet, mutta mä ja varmasti moni muukin neuvoo mielellään tarkemmin jos herää kysymyksiä :)

VFCI:n kilpailukalenteri mistä normisti löytää koirille kisoja on tällä hetkellä erittäin tyhjillään, mutta jos päädyt hankkimaan virtuaalikoiran tai muutaman niin voin mielelläni laittaa sinne vaikka heti parit agilitykisat ja muitakin toivomiasi lajeja!

Kissoille en ole itse nähnyt missään yhdistystä tai kisoja :sad:
Your personal dog hoarder
https://lilyswan.net/
Vastaa Viestiin