Ehkä ajotan ne vilkasut sitten huonosti? Katson liitot läpi pari kertaa päivässä, mutta en silti saa koiriani just esim. agilityn maxiin mukaan. Hypin innosta, kun pari koiraa mahtui tokon aloon. Se on ihan luksusta mulle. Ja se maxi 1 menee ihan sekunnissa täyteen. Hitto kun poistin ne yhden agilitykisan (maxi 1 vaan mukana) osallistumisviestit, että olisi nähnyt kuinka kauan sen luokan täyttymiseen menee. Kyllä varmasti meni tunnin sisällä täyteen koko luokka.Jerry kirjoitti:Ja ainiin, mä en tosiaan tajuu muutamia henkilöitä jotka valittaa, ettei ehdi ikinä kisoihin mukaan. Kun turrila-aktiivisuuden perusteella ne henkilöt on kuitenkin monta kertaa päivässä koneella, joten missä on se ongelma? Kirjanmerkkeihin saa helposti kaikki liitot ja siitä ne vaan napsutellaan säännöllisesti auki. Kun ei ne luokat oikeesti mee sekunnissa täyteen. Ja mäkin vissiin kuulun näihin 24/7 kyttäreihin, kun koirat on miltei jokaisessa kisassa, mut arvatkaa haluaisinko olla 24/7 kyttäri? Kyl mäki haluaisin ottaa rennommin, mutku en voi jos aion kisata koirillani eikä mun mielestä oo aihetta valittaa jos ei ite jaksa tarkistaa kalentereita silleen useemmin ku kerran päivässä tai parissa. Se ei todellakaan voi olla niin vaikeeta.
Tosin mä vaan epäilen, että pari noista valittajista on koneella paljon päivässä, mut en tarkota et oisin ihan oikeessa siinä. Ja vaikka tosta nyt sanoin ni oon edelleen kolmosvaihtoehdon puolella.
Pk-liitto ois kiva saada jollekkin mallille. Tai siis kisoihin on hirvittävän vaikea saada tuomareita. Jos ohjeistaisi oikein hyvin, niin eikö pk-kisatkin voisi tuomaroida itse? Siellä on tällä hetkellä 9 tuomaria, joista oon mailannu kaikille paitsi kahdelle, joiden en usko edes vastaavan. Näistä tuomareista vain pari on vastannut ja yksi suostunut tuomaroimaan yhden luokan. Muutenkin kun pk-kisojen viimeaikaisia tuomarointeja katsoo, niin suurimmaksi osaksi siellä tuomaroi ne samat tyypit.